Dit Navn: Benjamin
Dit Minecraft Navn: Funkyboobs
Alder: 15
Sted: Midtjylland
Interesser: Spil, computer, minecraft, familie, venner, fredagshygge, apple, it, og meget mere, bl.a. 3d modellering (i blender 3d).
Minecraft erfaring: Igennem tiden har jeg bygget mange ting. F.eks. Pixelart, kæmpe villaer, monster store byer, og op til flere store træer.
Her er et eksempel på en by jeg har bygget sammen med min bror:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 53&type=3.
Hvor har du hørt om crafters.dk: På hol.dk
Venner på serveren? Nej ikke endnu, men de kommer.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har set serveren, og mener selv jeg kan værre med til, at bidrage med nogle store, flotte, seje og vilde ting/bygninger.
Har du læst og forstået reglerne? Læst og forstået.
Lidt ekstra om mig: Som sagt hedder jeg Benjamin. Jeg bor i det midtjyske – og her er koldt!
Jeg er i midten af en søskende flok på 4. Har to dejlige forældre (som heldigvis ikke er skilt).
Vi bor i en lille by, tæt på Viborg.
Udover skolen går jeg meget op i blender 3d. Har arbejdet med det i godt et år nu.
Mine venner betyder meget for mig, derfor ses vi ofte, til en hyggelig lan aften (computer aften).
Håber dette var nok information om mig. Ser frem til at få svar på ansøgningen.
Ansøgning.
- fatKaizer
Re: Ansøgning.
Den er godkendt, når du har fået styr på privatlivsindstillingerne på fjæsbogen. Ej det må du selv om :)
Kom ind på serveren og find en mod/admin, der kan give dig en test på reglerne.
Edit: Thumbs up for Blender btw! Der er vidst et par stykker herinde, der er begejstret for open source :)
Kom ind på serveren og find en mod/admin, der kan give dig en test på reglerne.
Edit: Thumbs up for Blender btw! Der er vidst et par stykker herinde, der er begejstret for open source :)