Dit Navn: Joachim Damsgaard
Dit Minecraft Navn: nrone
Alder: 23, og desværre stigende ;o)
Sted: Vestjylland, Holstebro
Interesser: Hardware/Software, 3D, Minecraft, Samsung, Android, Webdesign, Programmering, Dota(2) og andre warcraft inspirerede spil, og meget meget mere.
Minecraft erfaring: Har efterhånden bygget et hav af huse, slotte, samt større statuer. Det eneste "problem" er nok, at jeg har flere ideer til bygningener end jeg har tid Men ingen halvfærdige projekter!
Jeg har sammen med min bror fx. lavet denne by:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 253&type=3 (Kræver lige i logger ind)
Venner på serveren? Ingen endnu, desværre. Men de kommer helt sikkert
Hvor har du hørt om os?: Jeg har igennem hol.dk set mange der taler stort om serveren, og det vækkede bestemt min interesse.
Hvorfor vil du joine vores server: Som nævnt, har folk talt stort om serveren, og hvad jeg har set og "stalked" via jeres hjemmeside, kan jeg kun bekræfte at jeg ville blive stolt af at være en del af serveren
Jeg elsker at være flere om at bygge et projekt, det giver normalt et rigtig godt resultat, og man har rig mulighed for at få nye ideer med mere.
Min bror og jeg har kørt på en server hvor kun ham og jeg har haft adgang, og det er blevet "lidt" for småt - så jeg ser frem til et større society og mere hygge
(Han har lige ansøgt, Funkyboobs)
Har du læst og forstået reglerne?: De er læst og forstået.
Lidt extra info omkring mig: I det daglige arbejder jeg som Senior Webdesigner i det vestjyske (Webfirma med 15 medarbejdere), hvor jeg sidder med store kunder som rejseselvskaber samt store webshops. Jeg har arbejdet i stillingen som webdesigner i knap 2 år, og er allerede blevet forframmet til senior samt fået ansvaret for alt grafisk design i firmaet.
Tidligere er jeg uddannet it-supporter, men pga. en dårlig arbejdsgiver ville jeg prøver noget andet, og det fortryder jeg ikke!
I det daglige bruger jeg det meste af tiden på computeren, samt kæresten, i weekenderne er det med vennerne, dog elsker jeg også en kreativ weekend.
Jeg håber i har fået nok viden om mig, ellers spørger i bare, jeg svare gerne
Ansøgning
- kaffeluskeren
- kirkhammer