ansøning til server :D

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
mich603h

ansøning til server :D

Post by mich603h »

Dit Navn: michael :D

Dit Minecraft Navn: mich603h :)

Alder: 12 :) ;)

Sted:sjælland :)

Interesser: Spil, computer, minecraft, fodbold og venner :D :) ;)

Minecraft erfaring:ja jeg har spillet det nogle gange :D :) 8-) ;) sammen med mine venner :D :) ;)

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har hørt det fra simon_HJ og han syntes det var en god server 8-)

Venner på serveren? ja jeg har en simon_HJ og jeg håber at jeg får mange andre :D

Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil gerne joine serveren fordi at simon_HJ siger at det er en mega fed server 8-) og jeg har været inde og se lidt på den oj jeg syntes også at den er mega fed og super god:D 8-)

Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har forstået reglerne og jeg syntes at de er super gode 8-) :) ;) :D
Ch0x

Re: ansøning til server :D

Post by Ch0x »

mich603h wrote:Dit Navn: michael :D

Dit Minecraft Navn: mich603h :)

Alder: 12 :) ;)

Sted:sjælland :)

Interesser: Spil, computer, minecraft, fodbold og venner :D :) ;)

Minecraft erfaring:ja jeg har spillet det nogle gange :D :) 8-) ;) sammen med mine venner :D :) ;)

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har hørt det fra simon_HJ og han syntes det var en god server 8-)

Venner på serveren? ja jeg har en simon_HJ og jeg håber at jeg får mange andre :D

Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil gerne joine serveren fordi at simon_HJ siger at det er en mega fed server 8-) og jeg har været inde og se lidt på den oj jeg syntes også at den er mega fed og super god:D 8-)

Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har forstået reglerne og jeg syntes at de er super gode 8-) :) ;) :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
mich603h

Post by mich603h »

Dit Navn: michael

Dit Minecraft Navn: mich603h

Alder: 12

Sted: nordsjælland

Interesser: Spil, computer, minecraft, fodbold og mine venner og min familie :D

Minecraft erfaring:ja jeg har spillet det i noget tid sammen med mine venner det var min fætter der sagde at jeg skulle købe det. men jeg havde selv tænkt over det men kunne ikke beslutte mig om jeg skulle eller ej men da jeg fandt ud at min fætter spiller det, ville jeg have fordi at så havde jeg nogle at spille med:D. hvis jeg skulle blive i tvil så vil jeg spørge simon_HJ og hvis jeg skal til at gøre noget vil jeg først spørge ham :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: ja jeg hørte det i gennem simon_HJ og han sagde at jeg skulle spille sammen med ham. Og så gik jeg ind og kiggede på serveren og så at den var mega stor, flot, sjov, fed.

Venner på serveren? ja jeg har en han hedder simon_HJ og jeg håber at jeg får lige så mange venner som i den rigtige verden :D

Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil gerne joine jeres server fordi at jeg vil spille sammen med min ven og jeg vil også godt lave nogle nye ting og sådan noget. jeg vil gerne ind på jeres server fordi at jeg har ikke andre og hvis jeg bliver i tvil eller skal gøre noget så vil jeg spørge jer og min ven først:D jeg syntes at der er blevet bygget nogle RIGTIG fede ting, og så håber at jeg kan være med til at bygge nogle fede ting sammen med de andre på serveren. håber at jeg komme med eller kan jeg kun spille creativ alene. men det er meget sjovere at spille sammen med andre. Og det er den fedeste server jeg har set og været på:D Håber at jeg må komme med:D

Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst og forstået det hele og jeg syntes det er nogle regler. en af grundene er at jeg syntes at det er rigtig god at man ikke må snyde og man ikke må tag andre folks ting/øer og mine:D

håber at jeg må komme ind på serveren, hvis jeg gør så vil jeg gøre alt hvad kan gøre for at håndhæve reglerne:D hilsen michael/mich603h
Pars

Post by Pars »

Den er godkendt. Fang en admin/mod ingame og tag en test på reglerne.
Post Reply