Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
lucas25
Posts: 1
Joined: 30 Mar 2012, 14:12

Ansøgning

Post by lucas25 »

Mit navn:Lucas

Minecraft navn:patrickpatrick25

Alder:10

Født på Amager men bor nu i Herlev på sjælland.

Interesser:
Jeg kan godt lide elektronik og dyr. Jeg kan lide slanger fordi jeg selv har en. Den er ikke så stor endnu fordi den stadig er en unge, men den kan blive 1,8 m. Jeg har også en hund som er tre år og hun hedder Freja, hun er meget glad for at blive kælet. Også har jeg to marsvin som bor i stuen.
Jeg bor et fedt sted med meget natur og mange kammerater. Man kalder det cowboybyen, fordi vi bor i træhuse, og de ligger i klynger.
Jeg har gået til fodbold men vil heller gå til noget andet. Men har ikke helt besluttet mig endnu.
Jeg kan også lide at hygge lidt, og se nogle film og det var det.

:lol: Jeg har læst reglerne og de er forstået. :D

Jeg vil gerne ind på jeres server fordi jeg gerne vil spille online med nogle. Jeg har nemlig ledt og ledt efter en server og nu har jeg endelig fundet en som jeg håber jeg må komme ind på.
Jeg fandt jeres server på http://www.minecraft.dk.
Lidt om mig. Jeg hedder som sagt Lucas jeg går til daglig i skole. Jeg er lidt fremmelig i forhold til mine kammerater nogle ville måske gå så langt som at kalde mig en nørd :shock:
men når alt kommer til alt så er vi alle lidt nørdet ikke ? :geek:

Venner:
Jeg har desværre ikke nogen venner her på crafters endnu. Men håber da på at få en masse. :D


Hilsen
Lucas :D
Last edited by lucas25 on 10 Apr 2012, 14:06, edited 4 times in total.
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: Ansøgning

Post by CptTomatoKing »

lucas25 wrote:Mit navn:Lucas

Minecraft navn:lucas25

Alder:10


jeg vil ind på jers server fordi at jeg gerne vil spille online med nogen. nu har jeg nemlig ledt og ledt efter en server og nu har jeg endelig fundet en som jeg håber jeg må komme ind på.
Jeg fandt jeres server på http://www.minecraft.dk.
Lidt om mig, Jeg hedder som sagt lucas jeg går til daglig i skole. Jeg er lidt fremmelig i forhold til mine kammerater nogle ville måske gå så langt som at kalde mig en nørd :shock:
men når alt kommer til alt så er vi alle lidt nørdet ikke ? :geek:

hilsen
Lucas :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

Edit: Ændret antallet af resterende forsøg fra en til to. (miscje)
To mine, or not to mine...
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøgning

Post by miscje »

Hej. Din ansøgning er lidt atypisk i forhold til ansøgningseksemplet, men det betyder ikke nødvendigvis, at den er dårlig. Den er klart forbedret, og hvis du lige tilføjer hvorvidt du har venner på serveren eller ej, godkender jeg den.
You stay classy
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøgning

Post by miscje »

lucas25 wrote:Mit navn:Lucas

Minecraft navn:patrickpatrick25

Alder:10

Født på Amager men bor nu i Herlev på sjælland.

Interesser:
Jeg kan godt lide elektronik og dyr. Jeg kan lide slanger fordi jeg selv har en. Den er ikke så stor endnu fordi den stadig er en unge, men den kan blive 1,8 m. Jeg har også en hund som er tre år og hun hedder Freja, hun er meget glad for at blive kælet. Også har jeg to marsvin som bor i stuen.
Jeg bor et fedt sted med meget natur og mange kammerater. Man kalder det cowboybyen, fordi vi bor i træhuse, og de ligger i klynger.
Jeg har gået til fodbold men vil heller gå til noget andet. Men har ikke helt besluttet mig endnu.
Jeg kan også lide at hygge lidt, og se nogle film og det var det.

:lol: Jeg har læst reglerne og de er forstået. :D

Jeg vil gerne ind på jeres server fordi jeg gerne vil spille online med nogle. Jeg har nemlig ledt og ledt efter en server og nu har jeg endelig fundet en som jeg håber jeg må komme ind på.
Jeg fandt jeres server på http://www.minecraft.dk.
Lidt om mig. Jeg hedder som sagt Lucas jeg går til daglig i skole. Jeg er lidt fremmelig i forhold til mine kammerater nogle ville måske gå så langt som at kalde mig en nørd :shock:
men når alt kommer til alt så er vi alle lidt nørdet ikke ? :geek:

Venner:
Jeg har desværre ikke nogen venner her på crafters endnu. Men håber da på at få en masse. :D


Hilsen
Lucas :D
Godkendt. Læs op på reglerne, og kom ingame og få en test. Så er du klar til at lege.
You stay classy
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply