Ansøgning abj_99

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
abj_99
Posts: 2
Joined: 10 Apr 2012, 16:48

Ansøgning abj_99

Post by abj_99 »

hej har spille minecraft i 2-3 år er god til at bygge og er ikke griefer ;) bare så i ved det fra abj_99
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: Ansøgning abj_99

Post by Ch0x »

abj_99 wrote:hej har spille minecraft i 2-3 år er god til at bygge og er ikke griefer ;) bare så i ved det fra abj_99
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
abj_99
Posts: 2
Joined: 10 Apr 2012, 16:48

Ansøgning

Post by abj_99 »

Navn: andreas

i minecraft: abj_99

Sted: Nykøbing f

Interesser: Minecraft BTF3 Skyrim


jeg kede mig så jeg begyndte ledte efter en server inden på minecraft.dk så fandt jeg jeres og den så spænde ud

elsker at spille minecraft både med venner og singleplay

og har masser af venner der spiller minecraft en af dem ejer sin hel egen server

jeg vil joine jeres server fordi den så spænde ud og gad godt at bygge noget inden på den

er ikke en griefer og har også læst reglerne og vil respekter admin op gamemode builder og owner

Med venlig Hilsen andreas/abj_99
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

abj_99 wrote:Navn: andreas

i minecraft: abj_99

Sted: Nykøbing f

Interesser: Minecraft BTF3 Skyrim


jeg kede mig så jeg begyndte ledte efter en server inden på minecraft.dk så fandt jeg jeres og den så spænde ud

elsker at spille minecraft både med venner og singleplay

og har masser af venner der spiller minecraft en af dem ejer sin hel egen server

jeg vil joine jeres server fordi den så spænde ud og gad godt at bygge noget inden på den

er ikke en griefer og har også læst reglerne og vil respekter admin op gamemode builder og owner

Med venlig Hilsen andreas/abj_99
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 1 chance til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

EDIT: Ændret til "1 chance" (miscje)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply