Ansøgning til Crafter.dk

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Kar4ever3
Posts: 2
Joined: 11 Apr 2012, 10:59

Ansøgning til Crafter.dk

Post by Kar4ever3 »

Dit Navn:
Simon

Dit Minecraft Navn:
Kar4ever3

Alder:
33

Sted:
Fyn

Interesser:
Mange forskellige spil, herunder Skyrim, Minecraft, Diablo2LoD, TotalWar, Civilization.

Minecraft erfaring:
En hel del Singleplayer. Servers: Minecrafter.dk og MineDK

Hvor har du hørt om crafters.dk:
Gennem en ven, og serverliste via Google

Venner på serveren?
Ingen pt

Hvorfor vil du joine vores server:
Hader sådanne spørgsmål :D But here goes...
Jeg har ledt efter en server med både et godt community og mulighederne for et RP miljø, heriblandt Job plugin. De tidligere servere har opfyldt det første, men det andet, har været manglende.
Jeg mener at jeg kan tilføre jeres server både humor, hjælpsomhed og, hvis jeg selv skal sige det, fede bygninger/projekter. Jeg er en redstone spasser, men kan lowtech løsninger, så forvent intet fancy i den retning. Ud over det.... tjaeh, så ved jeg sq dårligt hvad jeg kan sige. Andet end accepter min ansøgning og se for jer selv, hvad for en jeg er :)

Simon / Kar4ever3

Har du læst og forstået reglerne? Ja, men edit beviser at jeg ikke læste det her spørgsmål, inden jeg sendte >.<
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Ansøgning til Crafter.dk

Post by kirkhammer »

Din ansøgning er rigtig fin men jeg tror jeg kommer til at skuffe dig lidt
mulighederne for et RP miljø, heriblandt Job plugin.
Dette er ikke noget vi har på vores server endnu... Det vides ikke om det evt er noget vi kan tage til os men som det ser ud lige nu har vi det ikke og det er ikke på vej... tilgengæld har vi et community som du ikke for at se nogen andre steder vi har konkurencer som vore bruger selv laver og turneringer...

Din ansøgning er godkendt hvis du stadig gerne vil ind så kom ind og tag testen i reglerne så få lige læst op på dem igen
The kirkhammer has spoken.
User avatar
Kar4ever3
Posts: 2
Joined: 11 Apr 2012, 10:59

Re: Ansøgning til Crafter.dk

Post by Kar4ever3 »

Tjaeh, jeg husker af l**t, men let's give it a go :lol:
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning til Crafter.dk

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply