ansøgning til minecraft

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
misse
Posts: 2
Joined: 11 Apr 2012, 16:35

ansøgning til minecraft

Post by misse »

navn: Michel

alder: 17

køn : dreng

erfaring : har spille minecraft i to månneder ca og syntes det er et awsooooome spil :D men det bliver lidt langtrukken når man spiller alene så jeg spurgte mine venner om de kendte nogle server man kunne spille på og så hørte jeg om jer og ville tjekke det ud oog det ser fedt ud så det var min erfaring men jeg vil da gerne have noget mere hihi

multiplayer erfaring : har prøvet det en gang

det var det håber i kan lide min ansøgning
User avatar
fatKaizer
Posts: 140
Joined: 14 Dec 2010, 01:32

Re: ansøgning til minecraft

Post by fatKaizer »

misse wrote:navn: Michel

alder: 17

køn : dreng

erfaring : har spille minecraft i to månneder ca og syntes det er et awsooooome spil :D men det bliver lidt langtrukken når man spiller alene så jeg spurgte mine venner om de kendte nogle server man kunne spille på og så hørte jeg om jer og ville tjekke det ud oog det ser fedt ud så det var min erfaring men jeg vil da gerne have noget mere hihi

multiplayer erfaring : har prøvet det en gang

det var det håber i kan lide min ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
misse
Posts: 2
Joined: 11 Apr 2012, 16:35

ansøgning til minecraft

Post by misse »

navn: michel

spille navn: misse

alder: er lige blevet 17

sted: kalundborg vest sjæland

interesse: rulleskøjter at game basketball

erfaring: jeg har spillet minecraft i noget tid ( to måneder ca ) så jeg har ikke så meget erfaring men jeg vil rigtig gerne lære mere

hvorfor crafters.dk: jeg hørte det fra en af mine og så måtte jeg jo tjekke det ud og så kiggede jeg lidt på jeres verdener og de så herre fede ud med alle jeres byer og sådan noget

regler: jeg har kigget på jeres regler og har forstået dem

så håber i kan lide min ansøgning
User avatar
kaffeluskeren
Posts: 101
Joined: 14 Dec 2010, 02:06

Re: ansøgning til minecraft

Post by kaffeluskeren »

misse wrote:navn: michel

spille navn: misse

alder: er lige blevet 17

sted: kalundborg vest sjæland

interesse: rulleskøjter at game basketball

erfaring: jeg har spillet minecraft i noget tid ( to måneder ca ) så jeg har ikke så meget erfaring men jeg vil rigtig gerne lære mere

hvorfor crafters.dk: jeg hørte det fra en af mine og så måtte jeg jo tjekke det ud og så kiggede jeg lidt på jeres verdener og de så herre fede ud med alle jeres byer og sådan noget

regler: jeg har kigget på jeres regler og har forstået dem

så håber i kan lide min ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 1 chance til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

EDIT: Ændret resterende forsøg til 1 (miscje)
/kaffe
Post Reply