Ansøgning fra Emil250

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
emil250
Posts: 3
Joined: 13 Apr 2012, 14:59

Ansøgning fra Emil250

Post by emil250 »

Mit er Navn: Emil jeg er 15 og bliver 16 i maj

mit Minecraft Navn: Emil250

Min Alder: Jeg er 15 og bliver 16 i maj

Sted: Falster

Interesser: Computer spil, minecraft, league of legends, Team Fortress 2 og youtube videoer

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i et lille år nu både singleplayer og multiplayer på en andre servere som Aprilon Dynasty og en del andre jeg ikke kan huske navnene på(undskyld).


Jeg hørte om crafters.dk gennem minecraft forum og besluttede at jeg ville kigge og det jeg har set og læst mig til(so fare) er at crafters ville værre en ideel server for mig da jeg elsker at bygge på en meget natur venlig måde (jeg har dog en stor træng til at bygge slotte på de servere jeg er på både single og multiplayer servere)


jeg har desværre ikke nogen venner på crafters men jeg håber at hvis jeg blive god taget at jeg kan måde folk her fra Danmark som har den samme pasion for minecraft som mig.

Jeg har meget respekt for overordnede på servere og jeg spørger altid inden jeg bygger et sted i nærheden af andres bygninger og hvis en admin eller en der er i højere rang spørger mig om noget og jeg opdager det vil jeg her med love altid at svare

jeg håber at i vil kunne acceptere mig for jeg vil kunne hjælpe til med at gøre serveren bedre med min lidt anderledes bygge stil.

håber i kan lide hvad i ser MVH. Emil
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning fra Emil250

Post by FedeAnderzen »

emil250 wrote:Mit er Navn: Emil jeg er 15 og bliver 16 i maj

mit Minecraft Navn: Emil250

Min Alder: Jeg er 15 og bliver 16 i maj

Sted: Falster

Interesser: Computer spil, minecraft, league of legends, Team Fortress 2 og youtube videoer

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i et lille år nu både singleplayer og multiplayer på en andre servere som Aprilon Dynasty og en del andre jeg ikke kan huske navnene på(undskyld).


Jeg hørte om crafters.dk gennem minecraft forum og besluttede at jeg ville kigge og det jeg har set og læst mig til(so fare) er at crafters ville værre en ideel server for mig da jeg elsker at bygge på en meget natur venlig måde (jeg har dog en stor træng til at bygge slotte på de servere jeg er på både single og multiplayer servere)


jeg har desværre ikke nogen venner på crafters men jeg håber at hvis jeg blive god taget at jeg kan måde folk her fra Danmark som har den samme pasion for minecraft som mig.

Jeg har meget respekt for overordnede på servere og jeg spørger altid inden jeg bygger et sted i nærheden af andres bygninger og hvis en admin eller en der er i højere rang spørger mig om noget og jeg opdager det vil jeg her med love altid at svare

jeg håber at i vil kunne acceptere mig for jeg vil kunne hjælpe til med at gøre serveren bedre med min lidt anderledes bygge stil.

håber i kan lide hvad i ser MVH. Emil
Har du læst reglerne og kan du acceptere dem ?
Image
User avatar
emil250
Posts: 3
Joined: 13 Apr 2012, 14:59

Re: Ansøgning fra Emil250

Post by emil250 »

selvfølgelig har jeg det og undskyld at jeg har været så længe om at svare men jeg forbereder mig til eksammen for tiden
Last edited by emil250 on 26 Apr 2012, 21:41, edited 1 time in total.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning fra Emil250

Post by xcanner »

Godkendt, hop på serveren og få en test på reglerne
It's all about the community
User avatar
emil250
Posts: 3
Joined: 13 Apr 2012, 14:59

Re: Ansøgning fra Emil250

Post by emil250 »

ikke for at være dum men hvad er ip`en
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning fra Emil250

Post by xcanner »

emil250 wrote:ikke for at være dum men hvad er ip`en
crafters.dk
It's all about the community
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning fra Emil250

Post by xcanner »

Stoppede testen efter 2 forkerte svar, svarede forkert på:

Må man bygge singelblock konstruktioner i PvP?
Må man ændre på andres bygninger i PvP/RPG world?

Kan få en ny test i morgen.
It's all about the community
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning fra Emil250

Post by xcanner »

xcanner wrote:Stoppede testen efter 2 forkerte svar, svarede forkert på:

Må man bygge singelblock konstruktioner i PvP?
Må man ændre på andres bygninger i PvP/RPG world?

Kan få en ny test i morgen.
Stoppede test nummer 2 efter første spørgsmål:

Må man bygge singelblock konstruktioner i PvP?


Ansøgningen afvises.
It's all about the community
Post Reply