mit navn er anton risom.
mit minecraft navn er antonrisom.
jeg er 11.
jeg bor i københavn.
mine interesser er: fodbold,løbehjul,minecraft,spil,sport,tegne,lege,rejse,computer,læse,matematik,biler,musik,dans,.
min minecraft erfaring: har spillet i et halvt år og spillet den lille version man kan prøve på minecraft.net og har bygget meget på kreativ hvor jeg bygger store slotte, og vandrutsjebaner og elsker at bygge kæmpe huse men jeg elsker også at bygge på overlevelse hvor der er lidt mere udfordring i det (som jeg syntes er godt) kunne godt tænke mig at komme på crafters og bygge byer og lignende sammen med riisras og vil prøve at se om jeg kan lave mit største hus på overlevelse indtil nu .
jeg har hørt om crafters fra internettet og fra min fætter.
venner på serveren: riisras.
jeg vil joine jeres server fordi jeg har set alle de fede ting i bygger og min fætter spiller mega meget på serveren, elsker at spille multiplayer, elsker server med massere af regler så man er sikke på ikke at blive bestjålet af andre og elsker overlevelses servere, syntes især den her server er god fordi den er dansk og fordi der er alle de seje commands.
ja jeg har læst reglerne og har forstået dem.
håber den er god nok.
ansøgning til crafters
- antonrisom
ansøgning til crafters
Last edited by antonrisom on 14 Apr 2012, 13:28, edited 2 times in total.
- kirkhammer
Re: ansøgning til crafters
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)antonrisom wrote:mit navn er anton risom.
mit minecraft navn er antonrisom.
jeg er 11.
jeg bor i københavn.
mine interesser er: fodbold,løbehjul,minecraft,spil,sport,tegne,lege og natur.
min minecraft erfaring: har spillet i et halvt år.
jeg har hørt om crafters fra internettet og fra min fætter.
venner på serveren: riisras.
jeg vil joine jeres server fordi jeg har set alle de fede ting i bygger og min fætter spiller mega meget på serveren og elsker at spille med andre.
ja jeg har læst reglerne og har forstået dem.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
ps du kan skrive om hvilke andre servere du har spillet på, hvorfor du evt. ikke spiller på dem mere, hvad du har bygget og generelt lidt mere til det du allerede har skrevet
The kirkhammer has spoken.
- kirkhammer
- julemand101
Re: ansøgning til crafters
Promoted.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.