ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
tobiashonore
Posts: 2
Joined: 15 Apr 2012, 13:50

ansøgning

Post by tobiashonore »

Dit Navn: tobias

Dit Minecraft Navn: RMJ1984

Alder: 12

Sted: sjælland

Interesser: Spil, computer, minecraft, fodbold

Minecraft erfaring: ja det har jeg og jeg har spillet det nogle gange med mine venner.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min ven mich603h han synes at det er en fed server så derfor vil jeg også gerne joine den.

Venner på serveren? mich603h og jeg håber jeg får flere venner

Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil meget gerne joine serveren fordi jeg har hørt så meget godt om den fra min ven mich603h og han siger den er rigtig fed og sej, så hvis jeg forlov til at komme ind på serveren så hvis jeg bliver itvil om noget vil jeg spørge min ven mich603h om hjælp, så hvis jeg kommer i på serveren vil jeg med glæde hjælpe jer med at bygge noget hvis i spørg mig og jeg håber at komme ind på denne super gode sever

Har du læst og forstået reglerne: ja jeg har forstået reglerne og jeg synes de er gode fordi man bla ikke må snyde
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: ansøgning

Post by FedeAnderzen »

tobiashonore wrote:Dit Navn: tobias

Dit Minecraft Navn: RMJ1984

Alder: 12

Sted: sjælland

Interesser: Spil, computer, minecraft, fodbold

Minecraft erfaring: ja det har jeg og jeg har spillet det nogle gange med mine venner.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min ven mich603h han synes at det er en fed server så derfor vil jeg også gerne joine den.

Venner på serveren? mich603h og jeg håber jeg får flere venner

Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil meget gerne joine serveren fordi jeg har hørt så meget godt om den fra min ven mich603h og han siger den er rigtig fed og sej, så hvis jeg forlov til at komme ind på serveren så hvis jeg bliver itvil om noget vil jeg spørge min ven mich603h om hjælp, så hvis jeg kommer i på serveren vil jeg med glæde hjælpe jer med at bygge noget hvis i spørg mig og jeg håber at komme ind på denne super gode sever

Har du læst og forstået reglerne: ja jeg har forstået reglerne og jeg synes de er gode fordi man bla ikke må snyde
Jeg tvivler meget kraftigt på at du har opgivet dit rigtige minecraftnavn.

Du havde også oprettet 2 ansøgninger. Rediger venligst i denne med dit rigtige navn i stedet for at lave en ny ansøgning.
Image
User avatar
mich603h
Posts: 5
Joined: 09 Apr 2012, 20:27

Re: ansøgning

Post by mich603h »

Dit Navn: tobias

Dit Minecraft Navn: AlfredRS

Alder: 12

Sted: sjælland

Interesser: Spil, computer, minecraft, fodbold

Minecraft erfaring: ja det har jeg og jeg har spillet det nogle gange med mine venner.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min ven mich603h han synes at det er en fed server så derfor vil jeg også gerne joine den.

Venner på serveren? mich603h og jeg håber jeg får flere venner

Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil meget gerne joine serveren fordi jeg har hørt så meget godt om den fra min ven mich603h og han siger den er rigtig fed og sej, så hvis jeg forlov til at komme ind på serveren så hvis jeg bliver itvil om noget vil jeg spørge min ven mich603h om hjælp, så hvis jeg kommer i på serveren vil jeg med glæde hjælpe jer med at bygge noget hvis i spørg mig og jeg håber at komme ind på denne super gode sever

Har du læst og forstået reglerne: ja jeg har forstået reglerne og jeg synes de er gode fordi man bla ikke må snyde
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Det vil nok være godt om han selv skrev sin ansøgning...
Image
User avatar
tobiashonore
Posts: 2
Joined: 15 Apr 2012, 13:50

ansøgning om at joine

Post by tobiashonore »

Dit Navn: Tobias

Dit Minecraft Navn: AlfredRS

Alder: 12

Sted: Sjælland

Interesser: Spil, computer, minecraft og fodbold

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i lang tid på singelplayer og nu vil jeg gerne prøve at spille på en multiplayer server.

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem min ven mich603h som også spiller inde på severen.

Venner på serveren? mich603h

Hvorfor vil du joine vores server: fordi jeg har hørt fra min ven mich603h at det er en mega fed server også den måde den er bygget op på men alle husene og metroen det lyder så fedt så der får vil jeg meget gerne joine håber jeg kan får lov til det :D

Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst og forstået reglerne

håber jeg kommer ind
Mvh AlfredRS
Post Reply