Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
raller96
Posts: 1
Joined: 27 Mar 2012, 14:49

Ansøgning

Post by raller96 »

Dit Navn: Rasmus

Dit Minecraft Navn:Raller96

Alder:15

Sted:København, Gentofte

Interesser: Computer,PS3,Fodbold og venner :D

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft Online siden Beta release

Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra 2 klassekammerater. Vizz97 og Turbobob

Venner på serveren? Vizz97 og Turbobob

Hvorfor vil du joine vores server:Fordi jeg hørte så mange gode ting om servern, og det er også dejligt at kun spille med dansker. Jeg er OK til Minecraft i design og jeg synes at servern ser ud til at have nogle gode designer i servern.

Har du læst og forstået reglerne: Jeg har læst dem igennem 3 gange :D
Last edited by raller96 on 27 Mar 2012, 15:23, edited 1 time in total.
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: Ansøgning

Post by Ch0x »

raller96 wrote:Hej jeg hedder Rasmus og er 15 år.

Jeg har spillet Minecraft i godt og vel 1 år og nogle par måneder.

Jeg kan godt lide at designe ting og bare have det sjovt med andre Online i Minecraft. Jeg spiller lidt forskellige spil.

Jeg kender 2 personer på servern. Vizz97 og Turbobob (gode venner)

Jeg kan godt bygge store ting hvis jeg har tiden som jeg normalt har. Jeg er også en meget venlig person og vil hjælpe hvis jeg kan og har tid!

Mit navn i Minecraft : Raller96
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: Ansøgning

Post by Ch0x »

raller96 wrote:Dit Navn: Rasmus

Dit Minecraft Navn:Raller96

Alder:15

Sted:København, Gentofte

Interesser: Computer,PS3,Fodbold og venner :D

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft Online siden Beta release

Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra 2 klassekammerater. Vizz97 og Turbobob

Venner på serveren? Vizz97 og Turbobob

Hvorfor vil du joine vores server:Fordi jeg hørte så mange gode ting om servern, og det er også dejligt at kun spille med dansker. Jeg er OK til Minecraft i design og jeg synes at servern ser ud til at have nogle gode designer i servern.

Har du læst og forstået reglerne: Jeg har læst dem igennem 3 gange :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 1 chance til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply