hej jeg undskylder virkelig for at jeg sagde de ting i chatten og jeg og håber at i kan tilgive mig for det.
jeg ved godt at at jeg ikke skal sige sådan noget og hvis jeg bliver unbannet skal jeg nok stoppe også selv om jeg ikke bliver unbannet selvfølgelig.
jeg håber også at mine venner triopen, alex8773 og macnetic kan blive unbannet for vi/jeg har virkelig savnet en server så god at spille på. ;( og undskyld xcanner undskyld for alt dårligt jeg har sagt.
undskylder virkelig virkelig meget!
- Casper98dk
Re: undskylder virkelig virkelig meget!
Ikke for at blande mig, gamle ven, men det ser ikke ud til at du har fulgt klage vejledningen særlig godt, og Tropen har allerede fået afslået hans klage, så ham kan du nok ikke få med. Og jeg tror også du skal fokusere på din egen sag og ikke de andres også.
-Casper
-Casper
- julemand101
Som casper98dk siger så har du ikke fuldt klagevejledningen samt triopen fik et afslag. Desuden har vi haft rigeligt med ballede fra både dig og den gruppe du selv nævner så jeg tvivler på du får adgang igen. Men altså det kommer helt an på om du vælger at følge klagevejledningen!lacnetic wrote:hej jeg undskylder virkelig for at jeg sagde de ting i chatten og jeg og håber at i kan tilgive mig for det.
jeg ved godt at at jeg ikke skal sige sådan noget og hvis jeg bliver unbannet skal jeg nok stoppe også selv om jeg ikke bliver unbannet selvfølgelig.
jeg håber også at mine venner triopen, alex8773 og macnetic kan blive unbannet for vi/jeg har virkelig savnet en server så god at spille på. ;( og undskyld xcanner undskyld for alt dårligt jeg har sagt.
Indtil videre er din ansøgning afvist og den tæller med i den samlede vurdering så det ser ret skidt ud allerede.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- lacnetic
Hej jeg vil gerne undskylde for mit sprog på serveren og at jeg blev så sur.
Jeg kan sagtens se at at jeg ikke skulle havde talt sådan. jeg håber at i kan tilgive mig for mit sprog.
min bedømmelse er næsten den samme som jeres jeg skal ikke tale sådan. men jeg vil også gerne gøre det godt igen hvis jeg kan.
jeg ved godt at jeg sagde at jeg ikke ville spille der mere men det vil jeg faktisk rigtig gerne.
der er faktisk ikke så meget information, men ja jeg snakkede grimt og det skal jeg ikke.
-lacnetic
Jeg kan sagtens se at at jeg ikke skulle havde talt sådan. jeg håber at i kan tilgive mig for mit sprog.
min bedømmelse er næsten den samme som jeres jeg skal ikke tale sådan. men jeg vil også gerne gøre det godt igen hvis jeg kan.
jeg ved godt at jeg sagde at jeg ikke ville spille der mere men det vil jeg faktisk rigtig gerne.
der er faktisk ikke så meget information, men ja jeg snakkede grimt og det skal jeg ikke.
-lacnetic
- julemand101
lacnetic wrote:Hej jeg vil gerne undskylde for mit sprog på serveren og at jeg blev så sur.
-lacnetic
Du mener det åbenbart ikke særligt seriøst når du ikke engang kan tage dig tid til at læse det igennem. Svar desuden på om du stadig vil ind på serveren selvom triopen aldrig mere vil kunne komme herind.2. Skriv så det er til at læse. Det vil sige så få stavefejl som muligt, stort begyndelsesbogstav ved start af sætninger osv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- lacnetic
Hvad af det mangler der?
- julemand101
lacnetic wrote:Hvad af det mangler der?
Svar desuden på om du stadig vil ind på serveren selvom triopen aldrig mere vil kunne komme herind.
- lacnetic
Hej igen.
Jeg vil gerne undskylde over mit sprog, jeg skulle ikke have opført mig så dumt.
Jeg var bare lidt frustreret over at Triopen gjorde noget dumt.
Jeg gjorde noget dumt og det skulle jeg ikke have gjort jeg vil rigtig gerne ind på serveren igen, eftersom det er en rigtig god server .
Jeg sagde også at jeg ikke ville spille på serveren mere og det fortryder jeg.
Så jeg håber i kan tilgive mig og unbanne mig.
Jeg er ligeglad med at triopen ikke kan komme ind.
-lacnetic
Jeg vil gerne undskylde over mit sprog, jeg skulle ikke have opført mig så dumt.
Jeg var bare lidt frustreret over at Triopen gjorde noget dumt.
Jeg gjorde noget dumt og det skulle jeg ikke have gjort jeg vil rigtig gerne ind på serveren igen, eftersom det er en rigtig god server .
Jeg sagde også at jeg ikke ville spille på serveren mere og det fortryder jeg.
Så jeg håber i kan tilgive mig og unbanne mig.
Jeg er ligeglad med at triopen ikke kan komme ind.
-lacnetic
- julemand101
Jeg har snakket med xcanner og vi har set lidt på sagens detaljer. Vi har herefter kommet frem til at vi afviser din ansøgning for at komme ind på serveren igen. Forvent ikke at du eller nogen af dine venner nogensinde kommer ind igen.