Undskyld.

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
coolmalthe7

Undskyld.

Post by coolmalthe7 »

Hej.
Jeg vil gerne undskylde mange gange for det jeg har gjort,den dag blev jeg lidt sur på min storebror da han drillet mig. Så gik jeg ind på mit værlse og slog ned i computeren. Det gjorde at jeg kom til at udlægge lampen i Sky City. Jeg vil meget gerne undskylde til Sky City, jeg er meget ked af jeg gjorde det.
Kofodz

Re: Undskyld.

Post by Kofodz »

Så gik jeg ind på mit værlse og slog ned i computeren.
Plejer man ikke bruge musen, til at ødelægge ting?
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Kofodz wrote:
Så gik jeg ind på mit værlse og slog ned i computeren.
Plejer man ikke bruge musen, til at ødelægge ting?
Nu er det ikke som om at jeg støtter ham eller noget men hvis det var en bærbar kunne han jo godt have den der touchpad eller hvad det nu hedder :)
(y)
julemand101

Post by julemand101 »

coolmalthe7:
Forklar mig lige hvordan det kan være at at du ikke kontaktede nogen omkring uheldet i form af besked på forummet, besked i spillet, opsætning af et skilt eller du forsøgte at ordne skaderne?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
coolmalthe7

Post by coolmalthe7 »

opdagede ikke at jeg havde ødelagt noget før i bannede mig
julemand101

Post by julemand101 »

coolmalthe7 wrote:opdagede ikke at jeg havde ødelagt noget før i bannede mig
Du blev banned: 2012-03-29 14:25:57
Du lavede dit grief: 2012-03-10 14:50:37-14:50:40

Desuden kan jeg se at det ikke bare er en blok du ødelagde men to af dem. Din forklaring holder derfor ikke eftersom den slags ganske enkelt er umuligt ved at slå ned i en computer (et slag der varer 3 sekunder der inkluderer at du har kravlet op til lampen samt kigget direkte på den samt du så ikke opdagede at du havde ødelagt blokkene...).

Din forklaring med at du ikke havde tid nok før du blev banned er jo også direkte forjert da du havde 19 dage til det....

Konklusionen er derfor at du skal se efter en anden server da du aldrig nogensinde kommer herind igen efter sådan en omgang løgnhistorie. Din straf var ellers blot gjort til at vi kunne nøjes med en simpel undskyldning samt en ordentlig sandfærdig forklaring men det magtede du tydeligvis ikke! :?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
coolmalthe7

Post by coolmalthe7 »

men jeg har skrevet en undskyldning
julemand101

Post by julemand101 »

coolmalthe7 wrote:men jeg har skrevet en undskyldning
Lær at leve med at livet er sådan at ikke alt tilgives med en undskyldning. Nogen gange må man tage konsekvensen af hvad man har lavet. Især hvis ens undskyldning kommer sammen med en historie der stinker mere af løgn end sandhed. Serveren er desuden for modne spillere og vi godtager som regel ikke børn på 8-9 år. Forstå det sådan at årsagen til vi sætter grænsen som vi gør er netop at man vi derved håber at undgå at folk bliver sure på deres søskende og lader deres vrede gå ud over vores server.

Derfor synes jeg også det er helt i orden at du bliver banned fra serveren hvor du helt klart har bevist at du ikke er modne nok til serveren. Det gør så ikke din sag bedre at du kommer med en forklaring der ikke stemmer overens med sandheden hvilket vi ser meget kritisk på.

Så find en anden server hvor det er accepteret at folk kan grief ting uden konsekvenser. Den slags findes der mange af og du vil nok hurtigt opdage hvorfor vi netop undgår den slags.
coolmalthe7

Post by coolmalthe7 »

det skal ikke ske igen det lover jeg men jeg har bare ikke andre gode danske servere så jeg ville bare så gerne ind igen
julemand101

Post by julemand101 »

coolmalthe7 wrote:det skal ikke ske igen det lover jeg men jeg har bare ikke andre gode danske servere så jeg ville bare så gerne ind igen
Nej blev der sagt. Find en anden server for du har ødelagt det for dig selv her.
Post Reply