Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
wickedsick
Posts: 5
Joined: 19 Apr 2012, 12:34

Ansøgning

Post by wickedsick »

Dit Navn: Frederik

Dit Minecraft Navn: tryitall0

Alder: 16

Sted: Nordvestsjælland

Interesser: Computer, sport (fodbold) og vennerne

Minecraft erfaring:
Har du spillet Minecraft før? - Ja
Singleplayer eller multiplayer på en anden server? - Har selv haft/købt min egen server, der var survival. Har også spillet på MineDK og andre online servers.
Hvis ja, hvor lang tid? - Har nogenlunde spillet Minecraft i 1½-2 år. Så jeg ved en god del om det, da jeg også har hostet flere servere selv

Hvor har du hørt om crafters.dk: På minecraft.dk

Venner på serveren? Nope, kender ikke nogen herinde

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil rigtig gerne være med til at have det sjovt og bygge inde hos jer. Jeg syntes, at af hvad jeg har set indtil videre ser godt ud, og det virker som en hyggelig server at være på. Jeres server virker som noget, der lige er mig. :D

Har du læst og forstået reglerne? Har både læst og forstået jeres regler på serveren

//tryitall0 ;)
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

wickedsick wrote:Dit Navn: Frederik

Dit Minecraft Navn: tryitall0

Alder: 16

Sted: Nordvestsjælland

Interesser: Computer, sport (fodbold) og vennerne

Minecraft erfaring:
Har du spillet Minecraft før? - Ja
Singleplayer eller multiplayer på en anden server? - Har selv haft/købt min egen server, der var survival. Har også spillet på MineDK og andre online servers.
Hvis ja, hvor lang tid? - Har nogenlunde spillet Minecraft i 1½-2 år. Så jeg ved en god del om det, da jeg også har hostet flere servere selv

Hvor har du hørt om crafters.dk: På minecraft.dk

Venner på serveren? Nope, kender ikke nogen herinde

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil rigtig gerne være med til at have det sjovt og bygge inde hos jer. Jeg syntes, at af hvad jeg har set indtil videre ser godt ud, og det virker som en hyggelig server at være på. Jeres server virker som noget, der lige er mig. :D

Har du læst og forstået reglerne? Har både læst og forstået jeres regler på serveren

//tryitall0 ;)
Godkendt, kom ind og fang en mod eller admin til en lille test når du kan reglerne.
Image
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: Ansøgning

Post by CptTomatoKing »

To mine, or not to mine...
Post Reply