Banned pga. diskussion

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
kirkhammer

Re: Banned pga. diskussion

Post by kirkhammer »

Jeg elsker virkelig at læse sådan nogle tråde som denne hvor vi har den forurettede som helt sikkert mener at han er mest moden her uden helt virkelige at kende hvem vi andre er som han selv siger vi kan jo ikke gennemskue ham gennem skærmen men han kan jo helt åbenlyst gennemskue os (magi? det tror jeg nok :lol: ). Men alt i alt for at summere det hele op du skal desværre finde dig en anden server at spille på og jeg kan kun sige at jeg er ked af at du føler vi alle sammen er så magtliderlige og at du tror vi er sådan en dårlig server du for jo desværre ikke muligheden mere nu for at blive overbevist om det modsatte. jeg tror faktisk ikke vi har haft over 10 personer som er kommet til os og sagt at de spiller på en anden server. vi har desværre haft en del som er blevet bannet pga. regel brud og de fleste skriver herinde igen og beder om tilgivelse fordi de ikke kan finde en server som er ligeså god som denne. håber at du vil og kan finde en anden server at spille på og lade vores nej blive ved det uden mere brok og diskussioner.
The kirkhammer has spoken.
kaffeluskeren

Post by kaffeluskeren »

suk
/kaffe
Scrollzz

Post by Scrollzz »

Prøver du på at være flink??
Du gør det i hvert fald ikke godt :P
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg låser tråden da der ikke er mere at tilføje.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Locked