Dit Navn: Jonas Jensen
Dit Minecraft Navn: 2JosseX2
Alder: 17
Sted: Vestjylland, Lemvig.
Interesser:
At spille computer, lave lidt hjemmesider (Nybegynder), grafik (Også 'kinda' Nybegynder). Minecraft er selvfølgelig også en af mine interesser!
Minecraft erfaring:
Har du spillet Minecraft før?
Om jeg har? Jeg har spillet siden Alpha 1.0.5b tror jeg den hed..
Singleplayer eller multiplayer på en anden server?
Jeg har selv spillet meget singleplayer. Jeg kan godt lide at spille survival. Online har jeg min server, men den står i USA, så der er for meget lagg, så gider ikke at investere mere i det.
Hvor lang tid har du spillet?
Fra Minecraft Aplha 1.0.5b, den kom frem ca. i starten af 2010.
Hvor har du hørt om crafters.dk:
Gennem Hardwareonline.dk / hol.dk
Venner på serveren?
Jeg har lige nu ingen venner herinde.
Hvorfor vil du joine vores server?
Jeg har kigget lidt rundt, og serveren ser ud til at være seriøs,, ift. andre servere jeg har spillet på. Det er en ting jeg godt kan lide. Kan også godt lide mange af de plugins i har på serveren! Jeg bruger et par stykker af dem selv!
Har du læst og forstået reglerne?
Ja, jeg har læst og forstået dem. Og jeg husker selvfølgelig at holde mig opdateret, hvis der skulle komme nogle nye regler, efterhånden!
Andre ting.
Jeg går på HTX i Holstebro. Det tager meget af min tid, derudover har jeg et fritids arbejde, som også tager tid. Så det er begrænset hvor meget jeg er på. I weekenderne er jeg som regel på, med mindre der er lagt andre planer.
Det var alt jeg sådan havde at fortælle jer, så vil jeg bare vente på svar!
JosseX
Ansøgning - Til Crafters.dk
- julemand101
Re: Ansøgning - Til Crafters.dk
Der er vidst ikke så meget tvivl her. Den er godkendt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- kirkhammer