ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
frederikmzr
Posts: 2
Joined: 22 Apr 2012, 19:47

ansøgning

Post by frederikmzr »

navn frederik malte zoega ramsøy

alder 13

jeg har spillet minecraft i 3 år nu og har næsten prøvet at bygge at og vil gerne spille sammen med nogle

jeg har kigget mig rund og jeg synes der er nogle mega seje huse/bygninger og nogle ret sjove nogle :D og jeg kan helt sikkert være med til at lave nogle fede bygninger

minecraft navn frederikmzr

interresser spiller minecraft tennis og computer ovs.....

jeg har læst alle regler nu og jeg forstår dem alle og jeg skal nok overholde dem alle

jeg bor i sjælland

jeg har hørt om serveren for en af mine venner der har spillet på den før

har ikke nogle venner på serveren i nu

håber det er en god nok ansøgning :D :D :D :D og der er plads til mig på serveren vil virkelig gerne ind på serveren
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: ansøgning

Post by kirkhammer »

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

skriv hvem din ven var? og så generelt lidt mere info til hver spørgsmål
The kirkhammer has spoken.
User avatar
frederikmzr
Posts: 2
Joined: 22 Apr 2012, 19:47

Re: ansøgning

Post by frederikmzr »

navn frederik

minecraft navn frederikmzr

alder 13

sted sjælland

interresser computer spil og minecraft

minecraft efaring jeg har spillet 2 år på single player og 1 år på multiplayer

hvorfor har du hørt om crafters.dk af en af mine venner der har haft spillet på serveren men jeg kan ikke huske hans navn mere han har nemelig flyttet
venner på serveren ikke nogel

hvorfor jeg vil joine jeres server jeg har kigget på mange gange og er helt vild med serveren og har tænk mig at hjælpe og gøre serveren til et bedre sted og bygge masser af huse

har du læst reglerne jeg har læst den alle sammen og jeg vil overholde dem alle sammen

håber at denne her er lang nok :D :D
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: ansøgning

Post by FedeAnderzen »

frederikmzr wrote:navn frederik

minecraft navn frederikmzr

alder 13

sted sjælland

interresser computer spil og minecraft

minecraft efaring jeg har spillet 2 år på single player og 1 år på multiplayer

hvorfor har du hørt om crafters.dk af en af mine venner der har haft spillet på serveren men jeg kan ikke huske hans navn mere han har nemelig flyttet
venner på serveren ikke nogel

hvorfor jeg vil joine jeres server jeg har kigget på mange gange og er helt vild med serveren og har tænk mig at hjælpe og gøre serveren til et bedre sted og bygge masser af huse

har du læst reglerne jeg har læst den alle sammen og jeg vil overholde dem alle sammen

håber at denne her er lang nok :D :D
Frederik, det er ikke et spørgsmål om ansøgningens længde, men indholdet.

Denne er også afvist, du skal fortælle mere om dig selv så vi kan se om du er moden nok til at komme ind. Fortæl lidt om dig, om hvor du har spillet, hvad du har bygget eller hvad du kunne tænke dig at bygge og den slags.

Husk den næste ansøgning er din sidste chance så gør noget ud af den.
Image
Post Reply