Ansøgning :-)!

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
MikkelDuVed
Posts: 2
Joined: 25 Apr 2012, 15:19

Ansøgning :-)!

Post by MikkelDuVed »

Mit Navn: Mikkel Winther

Mit Minecraft Navn: MikkelDuVed

Alder: 16

Sted: Vestjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, fodbold og venner. :-)

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft lige siden Alpha :-). Så har god erfaring med spillet. Har også ca. haft 5-6 servere, hvor det endelig gik fint, men det blev sg* lidt kedeligt i længden, så derfor har jeg besluttet mig at join andre servere og bruge min tid på det istedet.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har set serveren på www.minecraft.dk

Venner på serveren? Har ikke nogle venner på serveren efter hvad jeg har set. :-)

Hvorfor vil du joine vores server: Ja, det har jeg været lidt inde på tidligere, men det generelt fordi jeg er blevet træt af, at have min egne servere, så jeg har tænkt mig at join andre servere fx. jeres, som faktisk ser "god" ud efter erfaring :-)! Godt gået drenge!. Men ja vil self. gerne spille på jeres server på grund af at, jeg har lyst til at bygge/spille på minecraft serveres helst en dansk en, så man altid kan finde nye "venner". :-)

Har du læst og forstået reglerne? Ja, self. har jeg det :-)! Der er jo ikke noget ved bare at spille MC bare for at spille det, nej jeg vil gerne gøre noget ekstra. :-)!
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning :-)!

Post by FedeAnderzen »

Godkendt, kom ind og fang en mod eller admin og få en lille test når du kan reglerne.
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning :-)!

Post by FedeAnderzen »

Banned, ingen tålmodighed.
Image
Post Reply