fed server i har der

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
immortal
Posts: 3
Joined: 26 Apr 2012, 00:08

minecraft styrer?

Post by immortal »

hejsa gutter kunne hel vild godt tænke mig at spille på jeres server da jeg har hørt at den er rimelig god, og at jeg mangler en server at spille på. jeg bruger ingen cheat overholder reglerne og ville gerne hjælpe hvis det skulle være. er en hyggelig lille party boy som elsker at bygge og kunne godt finde på at bgge et hus til andre hilsen : immortal--rasm0ssen
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: minecraft styrer?

Post by xcanner »

immortal wrote:hejsa gutter kunne hel vild godt tænke mig at spille på jeres server da jeg har hørt at den er rimelig god, og at jeg mangler en server at spille på. jeg bruger ingen cheat overholder reglerne og ville gerne hjælpe hvis det skulle være. er en hyggelig lille party boy som elsker at bygge og kunne godt finde på at bgge et hus til andre hilsen : immortal--rasm0ssen
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
User avatar
immortal
Posts: 3
Joined: 26 Apr 2012, 00:08

fed server i har der

Post by immortal »

Mit navn: Mads

Mit minecraft navn: Rasm0ssen

Alder: 15

Sted: esbjerg, sydjylland

interesser: spil, minecraft, runescaoe, skating, piger, feste! og venner.

min erfaring: jeg har spillet minecraft i snart et år nu både single player og multiplayer. ved meget om spillet osv.

jeg vil gerne joine serveren fordi: har hørt den skulle være rigtig fed, og mangler en server og spille på så jeg valgte denne her. jeg kunne godt finde på at bygge et hus til nye medlemmer eller hjælpe dem i gang så i ikke skulle bruge jeres tid på det. i vært fald kommer jeg for at hygge mig og kort sagt vil jeg gerne hjælpe :)

ja jeg forstår godt reglerne jeg skal nok over holde dem, jeg kender også over 100 danske minecraft spillere så hvis nu nogle af dem jeg kendte som brugte cheat kom her ind skal jeg nok sige det og jeg over holder dem med 100 procent. håber da i tar imod min lille ansøgning her og vi kan hygge os :)

immortal--Rasm0ssen
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: fed server i har der

Post by Ch0x »

immortal wrote:Mit navn: Mads

Mit minecraft navn: Rasm0ssen

Alder: 15

Sted: esbjerg, sydjylland

interesser: spil, minecraft, runescaoe, skating, piger, feste! og venner.

min erfaring: jeg har spillet minecraft i snart et år nu både single player og multiplayer. ved meget om spillet osv.

jeg vil gerne joine serveren fordi: har hørt den skulle være rigtig fed, og mangler en server og spille på så jeg valgte denne her. jeg kunne godt finde på at bygge et hus til nye medlemmer eller hjælpe dem i gang så i ikke skulle bruge jeres tid på det. i vært fald kommer jeg for at hygge mig og kort sagt vil jeg gerne hjælpe :)

ja jeg forstår godt reglerne jeg skal nok over holde dem, jeg kender også over 100 danske minecraft spillere så hvis nu nogle af dem jeg kendte som brugte cheat kom her ind skal jeg nok sige det og jeg over holder dem med 100 procent. håber da i tar imod min lille ansøgning her og vi kan hygge os :)

immortal--Rasm0ssen
Hvorfra har du hørt om serveren? Hvad har du tidligere bygget - evt billeder? Hvis du lige tilføjer det og måske lidt mere om dig selv, så godkender jeg den.
User avatar
immortal
Posts: 3
Joined: 26 Apr 2012, 00:08

Re: fed server i har der

Post by immortal »

jeg har bygget mange byer og store figure af herobrine creepers endermans og zombier. har hørt om denne server fra en der hed goblinking20 han sagde den var god. men det er nu ikke kun derfor jeg kommer, jeg kommer fordi jeg så at der var meget lavet på denne server og at der kunne være 100 folk. mere om mig selv, tja hvad skal jeg sige jeg er ikke sådan en provo type jeg hader dem selv. min mening om minecraft lyder at det er et spil alle skulle prøve for dem der siger det er noget lort, har sikkert ikke prøvet det. på computeren er jeg ikke så meget på facebook længere kun skype. og det eneste jeg spiller lige pt er: counter strike source, også kaldet css. og runescape, også kaldet rs. minecraft, og et gammelt spil som heder krilo. jeg bruger ikke så meget min xbox længere men når jeg gør så heder det: mortal combat, left 4 dead, og skate 2. jeg vil være helt vil glad hvis i tar imod den her ansøgning kunne ikke komme i tanke om mere i skulle vide det jeg ked af.
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: fed server i har der

Post by Ch0x »

Godkendt, kom ind til en test.
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: fed server i har der

Post by Ch0x »

Fejlede første test. Mente ikke man må stjæle i PVP, og var usikker på hvad exploits er. Virkede generelt meget fraværende. Ny test om mindst 24 timer.
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: fed server i har der

Post by Ch0x »

Ansøgning afvist efter anden test. Han gjorde først opmærksom på, at det var tre dage siden han havde læst reglerne sidst. Jeg tilbød ham at han kunne læse dem igennem først, men han mente, at hvis han fejlede måtte han finde en anden server. Alt for useriøst. Derudover svarede han forkert på første spørgsmål og usikkert på andet.
Post Reply