Dit Navn: Kristian
Dit Minecraft Navn: Richsolid
Alder: 16½
I min fritid: Jeg arbejder i føtex i silkeborg. Går i 10 klasse på en privatskole. Jeg starter på silkeborg gymnasium næste år. Jeg bruger en del tid foran computeren. Jeg er single. Jeg har en kat. Er glad for at gå i skole dog ikke mere ind så mange andre. Jeg vil gerne være økonom. Jeg har lavet en fuld OSO opgave om finanskrisen og fik 10 for den.
Sted: Midtjylland
Interesser: Historie, strategi spil, som f.eks. Victoria 2 osv.. alt paradox. Minecraft, min kat og mine irl venner.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet i 4 servere, 3 af dem blev desværre lukket, den anden kører stadig og spiller stadig lidt på den, dog mest sammen med mine venner og desværre meget sjældent. Jeg har spillet minecraft i tæt på 8 måneder og har nydt det til fulde, og jeg fortryder ikke den tid jeg har brugt. Jeg har bygget en masse sjove ting som f.eks en fuld automatisk bank. Vil utrolig gerne spille sammen med mine venner da det bliver kedeligt at slå til køer i single play efterhånden.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Galegert, Bishopdude, bobiboblolo, hansibishop og Razzerdenkage
Venner på serveren? Galegert, Bishopdude, bobiboblolo, hansibishop og Razzerdenkage
Hvorfor vil du joine vores server?:
Fordi det virker som et rart sted at være og bygge, og jeg vil også gerne bidrage med min fantasi til denne server, da jeg har nogle ideer jeg sider inde med, som brænder for at komme ud. Jeg vil samtidig gerne spille med mine venner og bygge sammen med dem og så vil jeg gerne begynde at spille jeres nye RPG verden.
Ansøgning
- Pars
- Richsolid
Re: Ansøgning
Ja, jeg har læst og forstået reglerne, alt i alt jeg acceptere dem
- Pars