Hvorfor Mikelin2002 er banned
Han er min nevø, og ifølge ham blev han banned for at spøger om mad, noget jeg tvivler stærkt på
Kan se der står han var umoden i chatten? hvad gjorde han? Han mener selv at han ikke gjorde noget
Undskyld hvis det ikke er tilladt at spøger hvorfor ander er banned
God weekend!
Ikke en klage, men vil gerne vide!
-
Re: Ikke en klage, men vil gerne vide!
Jeg går ud fra at det er 'miklin2002' der er tale om.
Udklip fra chatloggen:
Han er banned af FedeAnderzen, så han kan muligvis give yderligere info, men det var lige hvad jeg kunne se.
Udklip fra chatloggen:
Code: Select all
2012-04-07 22:00:08 - miklin2002 - nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Code: Select all
2012-04-07 21:57:48 - miklin2002 - vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- FedeAnderzen
Jeg har ikke mere at tilføje udover at han var blevet bedt om at stoppe med at spamme inden han kom med det sidste: Nej !!!!!!...
Det er ikke en opførsel vi ønsker på serveren, en ting er at han spammer, det sker jo ind imellem, men at han vælger at ignorere en moderator der beder ham om at stoppe med det, tolererer jeg ikke. Han må finde et andet sted at spille.
Det er ikke en opførsel vi ønsker på serveren, en ting er at han spammer, det sker jo ind imellem, men at han vælger at ignorere en moderator der beder ham om at stoppe med det, tolererer jeg ikke. Han må finde et andet sted at spille.
- Battleroar
Okay, kan godt se det nu Jeg snakker lige med ham når jeg ser ham igen! xD
Tak for hjælpen!
Tak for hjælpen!