RPG spørgsmål og svar
- xcanner
- Posts: 1748
- Joined: 06 Nov 2010, 03:22
- Contact:
Re: RPG spørgsmål og svar
Jeg ændre tab af power pr. død til 0,5 søndag den 29/4-2012 kl. 12.00
It's all about the community
- xcanner
- Posts: 1748
- Joined: 06 Nov 2010, 03:22
- Contact:
Re: RPG spørgsmål og svar
Ved nærmere eftertanke, tror jeg ikke dette er en god ide. Det ville være alt for nemt at forsvare sin faction mod fjender, uden risiko.xcanner wrote: - TNT der giver skade men ikke kan ødelægge block, det vil jeg undersøge muligheden for.
It's all about the community
- bobiboblolo
- Posts: 484
- Joined: 29 Dec 2010, 19:53
- xcanner
- Posts: 1748
- Joined: 06 Nov 2010, 03:22
- Contact:
Re: RPG spørgsmål og svar
Ikke med en farm.... TNT, bliver ikke aktiveret.bobiboblolo wrote:Du skal stadig skaffe nok gunpowder, og det løber man hurtigt tør af.
It's all about the community
- Casper98dk
- Posts: 1088
- Joined: 31 Dec 2010, 13:47
- Location: In-game building something.
Re: RPG spørgsmål og svar
Okayxcanner wrote:Ikke med en farm.... TNT, bliver ikke aktiveret.bobiboblolo wrote:Du skal stadig skaffe nok gunpowder, og det løber man hurtigt tør af.
- xcanner
- Posts: 1748
- Joined: 06 Nov 2010, 03:22
- Contact:
Re: RPG spørgsmål og svar
Der er muligt at lave en Nether world, kun for RPG. Men så skal man også acceptere mulighed for at folk kan komme ind i ens base (med en portal fra Nether-> RPG).
It's all about the community
- xcanner
- Posts: 1748
- Joined: 06 Nov 2010, 03:22
- Contact:
Re: RPG spørgsmål og svar
Samtidig vil playermarkers i RPG blive disablet. Med andre ord, man kan ikke se hvor spillerne er i RPG world.xcanner wrote:Jeg ændre tab af power pr. død til 0,5 søndag den 29/4-2012 kl. 12.00
It's all about the community
- Casper98dk
- Posts: 1088
- Joined: 31 Dec 2010, 13:47
- Location: In-game building something.
Re: RPG spørgsmål og svar
xcanner wrote:Samtidig vil playermarkers i RPG blive disablet. Med andre ord, man kan ikke se hvor spillerne er i RPG world.xcanner wrote:Jeg ændre tab af power pr. død til 0,5 søndag den 29/4-2012 kl. 12.00
Lyder godt. det giver også en fed ny ting over det
- xcanner
- Posts: 1748
- Joined: 06 Nov 2010, 03:22
- Contact:
Re: RPG spørgsmål og svar
Sidste ændringer:
- SafeZone bliver mindre og mulighed for at løbe tilbage til SafeZone fjernes. Der oprettes en "warzone" omkring SafeZone, så man ikke kan claime op af SafeZone.
- Følgende kommandoer kan kun bruges fra egen faction: mvspawn, warp, spawn, home <navn>
- /f home kan kun bruges hvis der ikke er fjender inden for 50 blocks.
Med andre ord er man ude for egen faction er eneste mulighed for at teleport at bruge /f home, og denne kommando virker ikke, hvis der er en fjende inden for 50 blocks.
- SafeZone bliver mindre og mulighed for at løbe tilbage til SafeZone fjernes. Der oprettes en "warzone" omkring SafeZone, så man ikke kan claime op af SafeZone.
- Følgende kommandoer kan kun bruges fra egen faction: mvspawn, warp, spawn, home <navn>
- /f home kan kun bruges hvis der ikke er fjender inden for 50 blocks.
Med andre ord er man ude for egen faction er eneste mulighed for at teleport at bruge /f home, og denne kommando virker ikke, hvis der er en fjende inden for 50 blocks.
It's all about the community
- Casper98dk
- Posts: 1088
- Joined: 31 Dec 2010, 13:47
- Location: In-game building something.
Re: RPG spørgsmål og svar
lyder coolxcanner wrote:Sidste ændringer:
- SafeZone bliver mindre og mulighed for at løbe tilbage til SafeZone fjernes. Der oprettes en "warzone" omkring SafeZone, så man ikke kan claime op af SafeZone.
- Følgende kommandoer kan kun bruges fra egen faction: mvspawn, warp, spawn, home <navn>
- /f home kan kun bruges hvis der ikke er fjender inden for 50 blocks.
Med andre ord er man ude for egen faction er eneste mulighed for at teleport at bruge /f home, og denne kommando virker ikke, hvis der er en fjende inden for 50 blocks.