Dit Navn: Kristian Krath
Dit Minecraft Navn: KristianKrath
Alder: 18 år
Sted: Midtjylland, Silkeborg
Interesser: Politik, træning Jagt, fiskeri og Minecraft selvfølgelig
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i ca. 1,5 år og det startede i 1.g, da min kammerat fortalte mig om spillet og vi begyndte at spille i AP-timerne og senere i andre timer. Efterfølgende udviklede det sig til lan-partys, hvor vi spillede flere dage i træk. (Skide hyggelig form for lan når man ikke er den store lan-spiller). Som regel afslutter jeg dagen med en god times Minecraft sammen med GaleGert. Jeg er meget interesseret indenfor arkitektur og elskede som barn at bygge Lego, så MC er ideelt. Det er dejlig afslappende.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem GaleGert hørte jeg om siden og gik ind på den for at tjekke den igennem. Virkelig fedt sted med nogle gode fremtidige projekter der helt sikkert nok skal holde! Fedt at se, at den er opdateret og up-to-date!
Venner på serveren? GaleGert, Richsolid, hansibishop, bishopdude
Hvorfor vil du joine vores server: GaleGert fortalte mig om, hvordan det hele foregik herinde og jeg fik blod på tanden. Som garvet spiller søger jeg hele tiden udfordringer og har erfaring med mange forskellige servere, så det næste store skridt bliver herinde, hvis jeg godkendes.
Jeg synes konceptet lyder rigtig fedt og jeg vil hellere end gerne i gang så hurtigt som muligt.
Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst, forstået og accepteret reglerne.
KristianKrath
Ansøgning
- CptTomatoKing