RPG spørgsmål og svar
- Kofodz
Re: RPG spørgsmål og svar
Jeg er imod at man skal kunne være flere sammen i en Faction, der ødelægger alt det sjove..
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
- Casper98dk
jo!maja4626 wrote:SNØFT! Du kan ikke lide os!Casper98dk wrote:
Det UB, DKvikings og ZX-corp har gjort er så også at vi har lavet alliance og bor sammen. Men jeg er lidt meh over det nu, nu vil jeg gerne have vores faction til at bo alene. Så har vi flere muligheder osv med alt
ikke fordi jeg ikke kan lide at bo med jer
- miscje
Flere end nu, eller bare flere end én?Kofodz wrote:Jeg er imod at man skal kunne være flere sammen i en Faction, der ødelægger alt det sjove..
You stay classy
- Kofodz
miscje wrote:Flere end nu, eller bare flere end én?Kofodz wrote:Jeg er imod at man skal kunne være flere sammen i en Faction, der ødelægger alt det sjove..
Det fint som det er nu, med 10 i hver faction. Så slipper man for der ikke kun er 2 store Factioner, men en masse små.
- gbl11
Ok det kan jeg godt se pointen i:-) tak for svaret:-)xcanner wrote:Hvis mange ønsker det, kan vi naturligvis godt se på det. Men som miscje nævner, vil det med stor sandsynlighed resultere i meget få store factions.miscje wrote:Årsagen til loftet på antallet af medlemmer er sat, fordi vi på den måde kan begrænse antallet af meget store factions. Store factions resulterer i et få antal, hvilket vi ikke er interesseret i. Det eneste alternativ til dit forslag er at danne alliancer.gbl11 wrote:Hvad med at hæve antallet af medlemmer af en factoon, til f.eks til 15-20 stykker?:-)
Vi er for tiden mellem 30 og 40 online i "primetime", og det er lidt sjovere med 5-6 factions repræsenteret, i stedet for 2 store factions.
Jo flere factions, jo større chancer er der for krig, alliancer, nye venskaber og nye fjender. Der er, som miscje også har nævnt, mulighed for flere factions kan gå sammen i en alliance...
- Kofodz
Kan man ikke aktive så lava spreder sig, istedet for at blive på en blok? Du kan jo kun alligevel kun sætte det på din eget område.
- Casper98dk
Fungere det ikke som vand hvor du kan sætte det i wilderness også?Kofodz wrote:Kan man ikke aktive så lava spreder sig, istedet for at blive på en blok? Du kan jo kun alligevel kun sætte det på din eget område.
- xcanner
Nej, hvis man har en chunk ved siden af en anden faction, kan man "angribe" dem med lava.Kofodz wrote:Kan man ikke aktive så lava spreder sig, istedet for at blive på en blok? Du kan jo kun alligevel kun sætte det på din eget område.
It's all about the community
- Kofodz
Modtaget.xcanner wrote:Nej, hvis man har en chunk ved siden af en anden faction, kan man "angribe" dem med lava.Kofodz wrote:Kan man ikke aktive så lava spreder sig, istedet for at blive på en blok? Du kan jo kun alligevel kun sætte det på din eget område.
- xcanner
Hvad siger I til følgende I forbindelse med omlægning af RPG world:
- RPG World resettes
- Factions tilbagebetales fuld pris for deres claims
- Eneste teleport kommando vil være /f home
- Der etableres en RPG Nether poltal. I RPG Nether:
- Worldmap + playermarkers
- Settings: Hard
- World resettes automatisk, hvis der ikke har været en spiller derinden i et døgn.
- RPG World resettes
- Factions tilbagebetales fuld pris for deres claims
- Der etableres en RPG Nether poltal. I RPG Nether:
- Worldmap + playermarkers
- Settings: Hard
- World resettes automatisk, hvis der ikke har været en spiller derinden i et døgn.
It's all about the community