Jeg er blevet bannet på crafters på grund af xray?
jeg ved ikke helt. mig og magmakiller2 er blevet bannet
vi var nede og mine lidt men kan i komme med nogen billeder?
xray?
- mielowlarsen
Re: xray?
Jeg har virkelig ikke brugt?
tro på mig. mig og magma minede bare 2x2 felter? og fandt iron.red.og blandt iron'ede var der diamond?
tro på mig. mig og magma minede bare 2x2 felter? og fandt iron.red.og blandt iron'ede var der diamond?
- xcanner
Jeg har haft 3 andre ude og kontrollere stedet.
I har gravet en gang. Der er mig som har placeret jord, der har været helt almindelige sten da i gravede gangen.
I har valgt at grave til højre for at finde en meget stor forkomst af diamond ore (8 stk.).
I har gravet en gang. Der er mig som har placeret jord, der har været helt almindelige sten da i gravede gangen.
I har valgt at grave til højre for at finde en meget stor forkomst af diamond ore (9 stk.).
I har valgt at grave til højre for at finde en meget stor forkomst af diamond ore (8 stk.).
I har valgt at grave til højre for at finde en meget stor forkomst af diamond ore (9 stk.).
It's all about the community
- mielowlarsen
Vi byggede 2x2 Felter som jeg siger mange af hullerne var Random.
vi brugte fortune med pick'
- xcanner
Det giver jo ingen mening det du skriver, I har netop ikke fundet de diamanter ved at grave en gang på 2x2 blocks....mielowlarsen wrote:Vi byggede 2x2 Felter som jeg siger mange af hullerne var Random.
- mielowlarsen
Det har vi da. de lå i sidderne? med nået dirt og stone ved siden.
- xcanner
Nej, diamanterne lå bagved jorden, I havde helt "tilfældigt" valgt at dreje væk fra jeres 2x2 block gang, uden at der var iron, kul, lapiz, redstone, guld eller diamanter, og efter 2 blokke fundet store forekomster af diamant ores.mielowlarsen wrote:Det har vi da. de lå i sidderne? med nået dirt og stone ved siden.
- mielowlarsen
Måske ikke nogen af dem ellers har der været iron eller red' foran. Vi har ikke bare direkte gravet ned i diamanter?