Dit Navn: Nicklas
Dit Minecraft Navn: nidj2000
Alder: 11
Sted: Bording, Midtjylland
Interesser: Spil, computer, minecraft, OSV.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet i over 1 år nu og har lidt erfaring med servere.. har spillet på hamachi cracked med venner. jeg spiller stort set ikke andet og jeg elsker at spille det.. når jeg kommer ind vil mig og hav23 bygge sammen og samle en masse items
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem hav23 der fik det gennem minecraft.dk
Venner på serveren? hav23 men kunne godt tænke mig at jeg fik flere gennem den her.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har fået at vide at det er en rigtig god server og vil gerne hjælpe med at bygge. jeg vil også gerne hjælpe med at samle, udforske og bygge forskelligt sammen med venlige folk.
Har du læst og forstået reglerne? Ja har læst regler og forstået dem var inde under hjælp og under regler.. læste det hele. jeg kunne godt lide reglerne og glæder mig til at være med i samfundet
hedder Nicklas og er 11 år gammel. spiller meget minecraft og kan godt lide at ''survive''. jeg har en del venner der spiller minecraft og har tænkt at jeg vil invitere dem senere. jeg vil gerne være med til en hel masse og jeg lover at ingen snyd kommer fra mig
Ansøgning om vip
- nidj2000
Ansøgning om vip
Last edited by nidj2000 on 05 May 2012, 21:56, edited 2 times in total.
- kirkhammer
Re: Ansøgning om vip
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
- kirkhammer
hvad er det nye du har skrevet? du skal skrive mere ikke det samme igen.nidj2000 wrote:Dit Navn: Nicklas
Minecraft erfaring: Jeg har spillet i over 1 år nu og har lidt erfaring med servere.. har spillet på hamachi cracked med venner
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem hav23
Venner på serveren? hav23
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har fået at vide at det er en rigtig god server og vil gerne hjælpe med at bygge.
Har du læst og forstået reglerne? Ja har læst regler og forstået dem var inde under hjælp og under regler.. læste det hele
hedder Nicklas og er 11 år gammel. spiller meget minecraft og kan godt lide at ''survive''. jeg har en del venner der spiller minecraft og har tænkt at jeg vil invitere dem senere
- kirkhammer
Fint jeg godkender den men den er lidt tynd så du skal kunne reglerne 100%.
- nidj2000
mærkeligt.. har skrevet:
Minecraft erfaring: Jeg har spillet i over 1 år nu og har lidt erfaring med servere.. har spillet på hamachi cracked med venner. jeg spiller stort set ikke andet og jeg elsker at spille det.. når jeg kommer ind vil mig og hav23 bygge sammen og samle en masse items
Venner på serveren? hav23 men kunne godt tænke mig at jeg fik flere gennem den her.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har fået at vide at det er en rigtig god server og vil gerne hjælpe med at bygge. jeg vil også gerne hjælpe med at samle, udforske og bygge forskelligt sammen med venlige folk.
Har du læst og forstået reglerne? Ja har læst regler og forstået dem var inde under hjælp og under regler.. læste det hele. jeg kunne godt lide reglerne og glæder mig til at være med i samfundet
hedder Nicklas og er 11 år gammel. spiller meget minecraft og kan godt lide at ''survive''. jeg har en del venner der spiller minecraft og har tænkt at jeg vil invitere dem senere. jeg vil gerne være med til en hel masse og jeg lover at ingen snyd kommer fra mig
- kirkhammer