xray?

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
FedeAnderzen

Re: xray?

Post by FedeAnderzen »

mielowlarsen wrote:Julemanden hør vi brugte videoen. midt i vidoen siger han det med lava og huller gemt bag ting.
vi gravede random. vi har ikke sagt vi har gravet et mønster? vi gravede 2x2 Som vi gør.
vi var bare lidt heldige og der var lava meget tæt på :)
Jeg har selv været derude og se og jeg er ikke i tvivl om at det har været brugt xray.

Det er rigtigt at i har gravet en gang på 2x2 men der er ingen rationel forklaring på hvorfor i 2 gange har valgt at grave til siden i gangen, gangen var af rent sten begge steder, ikke nogen ores eller andet som kunne give anledning til at afvige fra gangen, eller skifte retning. Begge steder var der store dia forekomster lige bag stenene, og det er de 2 eneste steder i har afveget fra jeres 2x2 gang, det er så usandsynligt heldigt at det ikke bare lige sker.

Det er desuden så ærgerligt at vi endnu engang skal se gamle spillere falde for fristelsen og tage den lette vej ved at snyde. I burde da om nogen vide at vi perm banner dem vi tager i at bruge xray, jeg er virkelig skuffet.
Image
mielowlarsen

Post by mielowlarsen »

Meen jeg minede ikke dia jeg var bare med Magma der nede :-)
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

mielowlarsen wrote:Meen jeg minede ikke dia jeg var bare med Magma der nede :-)
Hvis kun en af jer brugte det må vi jo håbe den anden er mand nok til at tilstå sit snyderi.
Image
julemand101

Post by julemand101 »

Enig med FedeAnderzen. Men det KAN ske at i er heldige de to gange men som før skrevet fandt vi 3-4 andre steder der også lignede meget brug af xray med præcis samme mønster. Nemlig ingen naturlig forklaring på hvorfor i pludselig graver ud i siderne og finder så store forekomster af dia hvor der så samtidig ikke er nogen andre steder i nærheden hvor i har gjort det samme uden i fandt noget.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

FedeAnderzen wrote:
mielowlarsen wrote:Meen jeg minede ikke dia jeg var bare med Magma der nede :-)
Hvis kun en af jer brugte det må vi jo håbe den anden er mand nok til at tilstå sit snyderi.
Det ændre ikke på at mielow har minet næsten lige så meget på samme tid. En nærmere undersøgelse kan laves om hvorvidt det er mielow eller magma der har taget initiativet om at grave ud i siderne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

Har undersøgt steder. Det ene sted er det magma der pludselig graver ud i siden og finder meget diamant og ved det andet sted er det dig mielow. I er præcis lige gode om det. :?

(det er korrekt det så er magma der har taget diamanterne men det ændre ikke på det er dig mielow der gravede dig frem til dem og gjorde dem synlige)
mielowlarsen

Post by mielowlarsen »

Jeg har da ikke minet frem til nået dia? jeg har bare hjulpet med at udhule :)
Scrollzz

Post by Scrollzz »

Er det ikke nærmest det saamme? Eller har jeg misforstået dig?
mielowlarsen

Post by mielowlarsen »

Nej for jeg har jo ikke gravet direkte mod diamanterne? som de siger jeg har :)
Scrollzz

Post by Scrollzz »

Nå ok, det skal jeg ikke gøre mig klog på ;) .
Post Reply