ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
hansaskov
Posts: 7
Joined: 11 May 2012, 23:00

kan jeg komme ind på serveren?

Post by hansaskov »

Dit Navn: Hans

Dit Minecraft Navn: hansaskov

Alder: 12.5

Sted: sjælland

Interesser: computer spil, Wow, Minecraft, portal 2, league of legends,

Minecraft erfaring: har spillet lige siden alpha, men er ikke den bedste til at bygge

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem mine ven

Venner på serveren? Smithzone

Hvorfor vil du joine vores server: jeg har set min ven spillet serveren og jeg hørte at der ikke var nogle griefere så jeg skulle bare ind på serveren. for griefere er det storste problem jeg har når jeg spiller online. så jeg vil virkelig gerne ind og have det sjovt med min ven

Hilsen Hans Askov
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: kan jeg komme ind på serveren?

Post by miscje »

hansaskov wrote:Dit Navn: Hans

Dit Minecraft Navn: hansaskov

Alder: 12.5

Sted: sjælland

Interesser: computer spil, Wow, Minecraft, portal 2, league of legends,

Minecraft erfaring: har spillet lige siden alpha, men er ikke den bedste til at bygge

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem mine ven

Venner på serveren? Smithzone

Hvorfor vil du joine vores server: jeg har set min ven spillet serveren og jeg hørte at der ikke var nogle griefere så jeg skulle bare ind på serveren. for griefere er det storste problem jeg har når jeg spiller online. så jeg vil virkelig gerne ind og have det sjovt med min ven

Hilsen Hans Askov
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
You stay classy
User avatar
hansaskov
Posts: 7
Joined: 11 May 2012, 23:00

ansøgning

Post by hansaskov »

-mit navn Hans Askov

-mit minecraft navn Hansaskov :lol:

-alder 12

-interesser computer, spil, ps3, badminton, minecraft, Wow, leugue of legends

-jeg har spillet lige siden alpha . jeg spiller mest multiplayer med mine venner

-hvor har du hørt om crafters.dk min ven Smithzone har fortalt mig om den

-venner på serveren smithzone (bugfryer er en ven af smithzone)

-hvorfor vil du gerne ind på serveren: fordi min ven har fortalt mig at jeg skulle komme ind på serveren. han bor sammen med bugfryer og jeg må også bo hos ham, jeg skulle også være sikker på at det var en af de gode server så jeg tjekkede jeres hjemmeside ud. jeg fand ud af det var en server som respekterede hinanden og hvor griefere ikke tolereres

-har du læst reglerne: jep jeg har læst alle 24 regler og de er accepteret :)
User avatar
fatKaizer
Posts: 140
Joined: 14 Dec 2010, 01:32

Re: ansøgning

Post by fatKaizer »

hansaskov wrote:-mit navn Hans Askov

-mit minecraft navn Hansaskov :lol:

-alder 12

-interesser computer, spil, ps3, badminton, minecraft, Wow, leugue of legends

-jeg har spillet lige siden alpha . jeg spiller mest multiplayer med mine venner

-hvor har du hørt om crafters.dk min ven Smithzone har fortalt mig om den

-venner på serveren smithzone (bugfryer er en ven af smithzone)

-hvorfor vil du gerne ind på serveren: fordi min ven har fortalt mig at jeg skulle komme ind på serveren. han bor sammen med bugfryer og jeg må også bo hos ham, jeg skulle også være sikker på at det var en af de gode server så jeg tjekkede jeres hjemmeside ud. jeg fand ud af det var en server som respekterede hinanden og hvor griefere ikke tolereres

-har du læst reglerne: jep jeg har læst alle 24 regler og de er accepteret :)
Den er lige lidt tynd, skriv noget mere om hvem du er, hvad du har lavet før, hvor du tidligere har spillet, og hvad du kunne tænke dig at lave herinde.

Du får også lige standart beskeden:
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: ansøgning

Post by miscje »

Det var to forsøg. Grunden til, at fatkaizer ikke skrev det var, at der var lavet to forskellige ansøgninger. Men det korte af det lange er, at din ansøgning er afvist.
You stay classy
Post Reply