Dit Navn: stefan
Dit Minecraft Navn: augie777
Alder: 15
Sted: Nordjylland
Interesser: Spil, computer, minecraft, wow, lol og bf3
Minecraft erfaring: jeg har spillet på mange minecraft server hvor på en af dem jeg byggede sammen med nogle af mine venner og vi byggede en krike på 10 mil blocks. Men jeg har også spillet meger singel player igennem tiden og prøvet mange ting at der.
Hvor har du hørt om crafters.dk: det er vel i gennem en ven der er bannet fra serveren der syndes der er den god server og sagde at jeg skulle prøve og komme ind på den
Venner på serveren? ingen lige pt
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg i langtid har ledt efter en god server og spille på men har ikke kunne finde en god server. men jeg håber jeg vil møde nogle søde og sjove spiller inde på den har server.
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst og forstået reglerne
hvororfor jeg ikke spiller på de andre server mere: er fordi jeg ikke kunne lide de folk der spillede der og der var ikke nok beskyttelse på de server så man blev hele tiden grifet og det gider jeg ikke.
Hvad jeg ville lave på serveren: jeg kan rigtig godt lide og mine og i mange timer af gangen men at bygger er jeg ikke så god til
jeg håber jeg kan komme ind
augie777
- kirkhammer
Re: augie777
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)augie777 wrote:Dit Navn: stefan
Dit Minecraft Navn: augie777
Alder: 15
Sted: Nordjylland
Interesser: Spil, computer, minecraft, wow, lol og bf3
Minecraft erfaring: jeg har spillet på mange minecraft server hvor på en af dem jeg byggede sammen med nogle af mine venner og vi byggede en krike på 10 mil blocks
Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem en ven
Venner på serveren? ingen lige pt
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg i langtid har ledt efter en god server og spille på men har ikke kunne finde en god server.
Har du læst og forstået reglerne?ja jeg har læst og forstået reglerne
jeg håber jeg kan komme ind
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
PS: skriv lige hvorfor du ikke spiller på de mange servere mere og hvad de evt hedder.
og skirv lidt om hvad du vil lave/bygge herinde.
The kirkhammer has spoken.
- kirkhammer
Re: augie777
godkendt kom ind og få testen i vores regler. læs dem igennem igen.
The kirkhammer has spoken.
- kirkhammer