Forklaring på Glacies_Rex
- SmooshNova
Forklaring på Glacies_Rex
Jeg var til LAN med en af mine venner (Emilwkj), han er stadig sur over, at han er blevet bannet, så derfor går han ind på Crafters med mit internet med brugeren Glacies_Rex. Derinde sviner han xcanner og serveren til, som sagt fordi han er sur over sit ban. Og fordi vi bruger det samme internet IP, kan i spore det til min bruger (SmooshNova) som også spiller på denne IP. Jeg håber i kan bruge denne forklaring til noget.
- emilwkj
Re: Forklaring på Glacies_Rex
SmooahNova har fuldstændig ret, det var mig emilwkj som var til LAN med SmooshNova. Da jeg har 2 minecraft profiler gik jeg ind på crafters.dk med Glacies_Rex og skrev noget meget grimt om Xcanner. Jeg syntes ikke det her har noget at gøre med SmooshNova. Jeg lånte hans computer til det, men jeg sagde bare at jeg ville psille på crafters. Jeg sagde ikke jeg ville svine Xcanner til.
Venlig hilsen Emil Wismann Kirkebæk-Jensen
Edit: har fjernet reklamen i bunden - FedeAnderzen
Venlig hilsen Emil Wismann Kirkebæk-Jensen
Edit: har fjernet reklamen i bunden - FedeAnderzen
- FedeAnderzen
Det er xcanner der har jailet dig, for netop den forseelse du nævner. Det må være op til ham om han godtager jeres forklaring.SmooshNova wrote:Jeg var til LAN med en af mine venner (Emilwkj), han er stadig sur over, at han er blevet bannet, så derfor går han ind på Crafters med mit internet med brugeren Glacies_Rex. Derinde sviner han xcanner og serveren til, som sagt fordi han er sur over sit ban. Og fordi vi bruger det samme internet IP, kan i spore det til min bruger (SmooshNova) som også spiller på denne IP. Jeg håber i kan bruge denne forklaring til noget.
Hvis jeg var dig smooznova, ville jeg se mig om efter nogle bedre venner for ham der er da ikke værd at samle på.
- SmooshNova
Skal jeg sende ham en Private message? Eller tjekker han alle klagerne?
- xcanner
Jeg skal nok lige kigge nærmere på det, men forvent ikke svar før i morgen.
It's all about the community
- xcanner
Din forklaring holder vand, men hvorfor/hvordan logger "Emilwkj" ind både på både SmooshNova og Glacies_Rex på stort set samme tid?
Og hvor holdte i Jeres LAN henne?
Hvis du kan svare tilfredsstillende på det, kan du godt komme ud af jail...
Og hvor holdte i Jeres LAN henne?
Hvis du kan svare tilfredsstillende på det, kan du godt komme ud af jail...
It's all about the community
- emilwkj
Hmm. Jeg tror i har misforstået det. Mit rigtige navn er emil og jeg har 2 profiler. De hedder: "emilwkj, Glacies_Rex". Jeg holdte lan sammen vd min ven Jonas (SmooshNova), og jeg fik lige pludselig lyst til at svine xcanner til, så jeg lånte hans bærbare mens han spillede på sin stationære. Min egen computer stod nemlig og installerede noget.
- emilwkj
Og noget andet er at jeg ikke havde i sinde at få SmooshNoova jailet, og selvom jeg sviner Xcanner til fordi at jeg syntes han ikke er særlig hensigtsmæssig og en utrolig dårlig admin gør vel ikke at jeg er en dåelig ven.
- FedeAnderzen
Hvis du kan synes xcanner er en dårlig admin kan jeg vel også synes at du er en dårlig ven...emilwkj wrote:Og noget andet er at jeg ikke havde i sinde at få SmooshNoova jailet, og selvom jeg sviner Xcanner til fordi at jeg syntes han ikke er særlig hensigtsmæssig og en utrolig dårlig admin gør vel ikke at jeg er en dåelig ven.
Du virker nu heller ikke som et særligt godt menneske når du på den måde har brug for at svine folk til når det eneste de har gjort er at bortvise dig fra serveren fordi du valgte at snyde med xray (der var igen et dårligt karaktertræk). Du valgte altså at installere et snydeplugin selvom du havde accepteret reglerne og sagt ja til at overholde dem, alligevel er der ham der banner dig som er skurken, mærkelig logik.