emilwkj wrote:Hmm. Jeg tror i har misforstået det. Mit rigtige navn er emil og jeg har 2 profiler. De hedder: "emilwkj, Glacies_Rex". Jeg holdte lan sammen vd min ven Jonas (SmooshNova), og jeg fik lige pludselig lyst til at svine xcanner til, så jeg lånte hans bærbare mens han spillede på sin stationære. Min egen computer stod nemlig og installerede noget.
Af dumheden i dette reply skabte jeg billedet der passer perfekt til.
BEHOLD
julemand101: Har fjernet billedet.
EDIT: undskylder Julemand101, til jer andre der ikke nåede at se billedet kan skrive til mig ingame eller på mumble
Last edited by Kachuu on 19 May 2012, 23:32, edited 1 time in total.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
coladay wrote:
Nej du har ret den her server er ikke noget for mig, jeg spiller nemlig på *indsæt tilfældigt minecraft server navn her*, som er langt federe end crafters.dk
julemand101: Har rettet dit indlæg til da du bryder reglerne.
Jamen fint. En anden gang bør du måske lige slappe lidt mere af...
STOP NU ALLE. JEG VIL IKKE SVINE FLERE TIL. STOP NICO (Coladay) STOP ALLE. KAN VI IKEK BARE LUKKE DEN NU, DET VAR IKKE MENINGEN DET SKULLE ENDE SÅDAN HER. OG UNJAIL SMOOSHNOVA DER IKKE HAR NOGET MED DET AT GØRE
Det er ikke det jeg mener. Men det er gået for vidt når folk går ind på min facebook og tager et screenshot af min profil og laver et redigeret billede der udelukkende har til formål at latterliggøre mig
spørgsmålet er om det ikke er gået for vidt når du vælger at svine en admin til fordi du kedede dig ? fordi du selv valgte lige at installere xray og så lige bruge det ?
Det ikke sjovt når det går ud over en selv hva?
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Kachuu wrote:spørgsmålet er om det ikke er gået for vidt når du vælger at svine en admin til fordi du kedede dig ? fordi du selv valgte lige at installere xray og så lige bruge det ?
Jeg har skrevet at jeg fortryder det, jeg vil bare gerne lukke denne topic. Jeg har ikke svinet nogle til i denne topic.
Kachuu wrote:spørgsmålet er om det ikke er gået for vidt når du vælger at svine en admin til fordi du kedede dig ? fordi du selv valgte lige at installere xray og så lige bruge det ?
Jeg har skrevet at jeg fortryder det, jeg vil bare gerne lukke denne topic. Jeg har ikke svinet nogle til i denne topic.
Topic lukkes ikke før vi har hørt fra SmooshNova. Må jeg desuden bede alle andre om lade vær med at skrive i den her tråd da det ikke tjener noget formål. Jeg har straffet dem der har fortjent en straf her og hvis der er flere tåbeligheder er jeg nød til at blive grov!
Vi var til lan hjemme ved mig. Emil var ikke inde på to brugere på samme tid. Jeg spillede på SmooshNova, på en stationær. Han spillede på Glacies_Rex, på min bærbar. Fordi min stationær og bærbar er på sammme net, har de den samme ip. Så derfor kunne i se, at Glacies_Rex og SmooshNova havde den samme ip. Emil har undskyldt, så vidt jeg kan se, men jeg har intet med svineriet at gøre. Jeg håber du kan bruge det her til noget xcanner, ellers må jeg vil bare smutte