Ansøgning fra MathiasIM

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
MathiasIM

Ansøgning fra MathiasIM

Post by MathiasIM »

Dit Navn: Mathias

Dit Minecraft Navn: MathiasIM

Alder: 17

Sted: midtjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft,

Minecraft erfaring: Har spillet meget. kan alt :D

Venner på serveren? AugustQR

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server fordi den ser rigtig fed ud. Har været inde på nogle andre danske servere hvor der ikke var styr på noget som helst, og kun var meget få der brugte den. hvor der på denne server er store flotte ting andre har bygget og brugt rigtig meget tid på, og fordi jeg selv gerne vil igang med at bygge store ting sammen med andre.

Har du læst og forstået reglerne? Har læst dem grundigt, og forstår dem alle.

MathiasIM
kirkhammer

Re: Ansøgning fra MathiasIM

Post by kirkhammer »

MathiasIM wrote:Dit Navn: Mathias

Sted: midtjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft,

Minecraft erfaring: Har spillet meget. kan alt :D

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server fordi den ser rigtig fed ud. Har været inde på nogle andre danske servere hvor der ikke var styr på noget som helst, og kun var meget få der brugte den. hvor der på denne server er store flotte ting andre har bygget og brugt rigtig meget tid på, og fordi jeg selv gerne vil igang med at bygge store ting sammen med andre.

MathiasIM
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

Skriv lidt mere omkrign hvad du kunne tænke dig at bygge på servere. Skriv evt. lidt mere om hvad du har bygget på de andre servere evt. skriv hvad de andre servere hedder. Og hvor har du hørt om serveren henne.
The kirkhammer has spoken.
MathiasIM

Ansøgning fra MathiasIM

Post by MathiasIM »

Så prøver jeg lige igen, med en ny ansøgning :-)

Dit Navn: Mathias

Sted: Midtjylland

Interesser: PS3, Minecraft, Musik, svømning,

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Har spillet i 1,5 år snart. Både single- og multiplayer. Spillede meget på w´serveren WHMC.dk da den var oppe at køre. Synes selv jeg er ganske okay til hvordan man spiller :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem AugustQR som har vist mig serveren og han har rost den rigtigt meget, fordi der er mange strikse admine der gør at der ikke er andre folk der går rundt kun for at irrertere og smadre ting andre har bygget. Det syntes jeg er rigtigt for at få en online server til at fungere optimalt.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server fordi den ser rigtig fed ud. Jeg har gået meget rundt uden at kunne bygge bare for at kunne kigge på alle de fede ting folk har bygget, og mange af tingene er VILDE iforhold til at man selv skal grave alle resurcerne. Jeg har planer om at bygge et stort "slot" sammen med min Kammerat AugustQR, som jeg før har spillet med i en server han havde til at køre på hans pc, men vi tænkte nu at vi ville bygge det så andre også kunne komme og bygge med hvis de havde lyst.

Pars

Post by Pars »

Den er godkendt
kaffeluskeren

Post by kaffeluskeren »

Promoted
/kaffe
Post Reply