Ansøgning om VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
filsoof1502
Posts: 1
Joined: 22 May 2012, 15:44

Ansøgning om VIP

Post by filsoof1502 »

Dit Navn: Jonathan Mikkelsen

Minecraft navn: filsoof1502

Alder: 16

Sted: Nordjylland og østjylland.

Interesser: fodbold, cs, skole og så videre, men selvfølgelig også Minecraft:)!!!

Minecraft erfaring: Jeg har spillet næsten ligesiden det udkom i sin tid, og jeg har spillet det en del, på andre servere, men nu synes jeg at jeg skulle finde en seriøs server. Den ser meget lovende ud;)...

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har bare googlet lidt, og så har jeg udvalgt denne server.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne blive bedre, til at lave huse, og konstruktioner. så er det jo også noget mere socialt at spille i sådan en server. så vil jeg hjælpe andre og stille mig til rådighed. den virker rigtig spændende og flot. derfor valget.

Regler: Jeg har læst alle reglerne, og er fuld indforstået med dem. ingen tvivl!!!!!:)

M.V.H Jonathan
Last edited by filsoof1502 on 22 May 2012, 20:49, edited 1 time in total.
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøgning om VIP

Post by miscje »

filsoof1502 wrote:Minecraftnavn: filsoof1502

alder: 16

jeg har fået anbefallet det fra venner, og så skulle det bare prøves, har spillet lige siden det udkom.

jeg kan godt lide at spille det i min fritid fordi jeg synes det er sjovt, men nu vil jeg gerne spille server, da det er lidt mere spændende.

jeg er klar til at følge alle reglerne, som jeg nøje har læst:)

glæder mig, M.V.H Jonathan
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
You stay classy
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning om VIP

Post by Pars »

godkendt
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning om VIP

Post by Pars »

Fejlede 1. test. Ny test 23/5 efter kl 19
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning om VIP

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply