Crafters.dk ansogning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
DortmundFanen
Posts: 1
Joined: 25 May 2012, 21:37

Crafters.dk ansogning

Post by DortmundFanen »

Hej jeg hedder Hadis Tabakovic jeg bor Aalborg som ligger i nordjylland. jeg har spillet minecraft i 2 år nu og har spillet på en server der hedder pt-hosting.dk i et halvt år nu og jeg syntes det var på tide at skifte server nu jeg kan godt lide at spille fodbold og svömme og jeg håber der er nogen der går op i sport på serveren. Grunden til at jeg ikke skriver med danske bogstaver er at jeg er i Sverige her for tiden. Indsendt at crafter DortmundFanen. :D
Last edited by DortmundFanen on 25 May 2012, 22:02, edited 2 times in total.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Crafters.dk ansogning

Post by FedeAnderzen »

Kig lige på ansøgnings eksemplet og læs den der hedder Læs Mig Først og lav så din ansøgning efter samme model som eksemplet, du kan også se på nogle af dem der er i vip så du kan få en ide om hvad vi vil vide.
Image
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Crafters.dk ansogning

Post by Pars »

DortmundFanen wrote:Hej crafters.dk jeg vil meget gerne ind på jeres server edt lyder som en rigtig god server og den ser ud til at se rigtig sjov ud men jeg har et spärgsmål hvorfor installere i ikke en no mod plugin i stedet for at skulle banne. Jég kan godt lide at bygge med redstone og jeg håber at der er nogle der går op i fodbold og sport så jeg kan skrive om sport med andre. grunden til at ikke skriver med danske bogstaver er fordi jeg er i sverige jeg håber i kan komme frem til havd der står. Med venlig hilsen Crafter DortmundFanen :)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Crafters.dk ansogning

Post by Pars »

afvist
Post Reply