Dit Navn: malte
Dit Minecraft Navn: tobiasks
Alder: 14
Sted: Jylland, ringkøbing
Interesser: Spil, parcure,computer, minecraft, wow og League of Legends.
Minecraft erfaring: Jeg spiller for det meste minecraft men nogle gange wow jeg spiller kun online
Hvor har du hørt om crafters.dk: søgte på google efter en ny GOD server
Venner på serveren? kenner ingen derfor ville jeg gerne ind så jeg kan finde nogle
Hvorfor vil du joine vores server: jeg mangler en GOD server som har gode admins jeg ville gerne spille med andre for at gøre det sjovere for alle
hvad jeg har bygget: jeg har bygget det hvide hus en areana og meget mere (mest med mine venner) jeg kunne godt tænke mig at bygge noget stort ved ikke helt hvad men noget stort og svært som måske kan komme til at være i spawn
min fritid jeg går som sagt til parcure og så bruger jeg meget tid på at være sammen med mine venner ikke kun over pc men også alt andet
Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har læst dem og acceptere betingelserne
minecraft tobiasks
- malt1377
minecraft tobiasks
Last edited by malt1377 on 29 May 2012, 20:57, edited 5 times in total.
- Pars
Re: minecraft tobiasks
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)malt1377 wrote:hej jeg hedder malte jeg er 14 jeg bor i ringkøbing jyland jeg har spillet meget minecraft online men også singelplay tror jeg har haft det i 2-3 år jeg fandt denne server på http://minecraft.dk/mcserverlist/page/2/ jeg kunne meget godt tænke mig at joine ville bygge pæne ting jeg hedder tobiasks på minecraft
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- Pars
Re: minecraft tobiasks
Den er ikke godkendt. Du får en allersidste chance. Skriv noget omkring hvad du kunne tænke dig at bygge eller har bygget før. Skriv evt også lidt om hvad du render rundt og laver i din fritid. Du virke som en flink gut, så bevis det her og dine chancer bliver markant bedre.
- xcanner