Dit Navn: Marius
Dit Minecraft Navn: klinto75m
Alder: 11 næsten 12
Sted: fyn
Interesser: Computer, at cykle
Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i næsten 2 år det 1år spillede jeg kun signleplayer fordi jeg ikke havde købt det men ellers spiller jeg 'Aldrig' singleplayer
Hvor har du hørt om crafters.dk: kan ikke huske hvor jeg har hørt om craftworld kan huske at jeg engang fandt navnet og kan huske det ugen nu
Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil joine server fordi jeg gerne vil have et godt sammen hold til andre spillere der også kan lide den spille form jeg kan lide og fordi jeg har hørt så meget fedt om serveren
Har du læst og forstået reglerne?: ja jeg har læst alle reglerne og har forstået dem fulgt ud håber jeg bliver godkendt af en Admin/Moderatot
-Klinto75m
Ansøgning -klinto75m
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning -klinto75m
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)klinto75m wrote:Dit Navn: Marius
Dit Minecraft Navn: klinto75m
Alder: 11 næsten 12
Sted: fyn
Interesser: Computer, at cykle
Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i næsten 2 år det 1år spillede jeg kun signleplayer fordi jeg ikke havde købt det men ellers spiller jeg 'Aldrig' singleplayer
Hvor har du hørt om crafters.dk: kan ikke huske hvor jeg har hørt om craftworld kan huske at jeg engang fandt navnet og kan huske det ugen nu
Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil joine server fordi jeg gerne vil have et godt sammen hold til andre spillere der også kan lide den spille form jeg kan lide og fordi jeg har hørt så meget fedt om serveren
Har du læst og forstået reglerne?: ja jeg har læst alle reglerne og har forstået dem fulgt ud håber jeg bliver godkendt af en Admin/Moderatot
-Klinto75m
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Jeg vil gerne vide hvilke muliplayer servere du har spillet på før, hvem der har fortalt dig om crafters ?
- klinto75m
fandt hjemmesiden på en minecraft server liste kan ikke huske navnet fandt den for omkring 1 år siden og så kunne jeg huske serveren da jeg så den igen på www.minecraftlisten.dk og tænkte det ville være fedt at komme ind igen
- FedeAnderzen
Ok den er godkendt, kom ind og bliv testet når du kan reglerne. Sæt dig godt ind i dem, man får kun 2 chancer til at klare testen, vær især opmærksom på at der er forskellige regler i de forskellige verdener.