hey
jeg hedder Ludvig og i minecraft teddyl og jeg vil gerne kunne bygge på jeres server fordi jeg syndes den er mega god og i er søde mod mig og jeg er 9 år og er god til at bygge jeg har bygget mange ting i minecraft jeg har spillet minecraft i mere end 3 år og jeg syndes det er rigtig sjovt og jeg håber i vil gøre så jeg kan bygge
mvh teddyl / Ludvig
jeg vil gerne kunne bygge på jeres server
- Pars
Re: så jeg kan bygge på serveren!!
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)teddyl wrote:hey
jeg hedder Ludvig og i minecraft teddyl og jeg vil gerne kunne bygge på jeres server fordi jeg syndes den er mega god og i er søde mod mig og jeg er 9 år og er god til at bygge jeg har bygget mange ting i minecraft jeg har spillet minecraft i mere end 3 år og jeg syndes det er rigtig sjovt og jeg håber i vil gøre så jeg kan bygge
mvh teddyl / Ludvig
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Ps. 3 år, det lyder af meget...
- teddyl
jeg vil gerne kunne bygge på jeres server
Dit navn: Ludvig hammer berthelsen
Minecraft navn:teddyl
Alder:9
Sted:København
interesser: venner familie minecraft World of warcraft Warcraft Teamfortress 2 Caunter strike
Minecraft erfaring: jeg syndes nogen lunde jeg har erfarring i minecraft jeg har spillet det i 1år og jeg er god til at bygge jeg har været Vip og alt det der på nogen andre server og jeg vil gerne være det på den her.
Venner på serveren?: jeg vil gerne ha nogle venner her på serveren og jeg vil gerne være sød mod den og jeg håber de vil være søde mod mig.
hvorfor vil du joine vores server?: jeg vil joine jeres server fordi den er rigtig god og flot og i er gode til at bygge og i er søde.
har du læst og forstået reglerne?: ja jeg har forstået reglerne og læst den og jeg vil overholde dem som det var for mit liv.
skriv lidt om dig selv: jeg er 9 år jeg er den mindste i hele familien og jeg bliver hele tiden tævet af mine 3 store brodre Sofus julius Og august August er lidt sød han er 16 år. og jeg har 3 4 venner det er frej laurits alexsander og marius. og laurits er min bedste ven vi spiller meget fodbold. og jeg hedder Ludvig som der står oppe i topen
og jeg håber i vil tag imod min ansøgning jeg håber vi for det hyggeligt sammen
mvh Teddyl / Ludvig
Minecraft navn:teddyl
Alder:9
Sted:København
interesser: venner familie minecraft World of warcraft Warcraft Teamfortress 2 Caunter strike
Minecraft erfaring: jeg syndes nogen lunde jeg har erfarring i minecraft jeg har spillet det i 1år og jeg er god til at bygge jeg har været Vip og alt det der på nogen andre server og jeg vil gerne være det på den her.
Venner på serveren?: jeg vil gerne ha nogle venner her på serveren og jeg vil gerne være sød mod den og jeg håber de vil være søde mod mig.
hvorfor vil du joine vores server?: jeg vil joine jeres server fordi den er rigtig god og flot og i er gode til at bygge og i er søde.
har du læst og forstået reglerne?: ja jeg har forstået reglerne og læst den og jeg vil overholde dem som det var for mit liv.
skriv lidt om dig selv: jeg er 9 år jeg er den mindste i hele familien og jeg bliver hele tiden tævet af mine 3 store brodre Sofus julius Og august August er lidt sød han er 16 år. og jeg har 3 4 venner det er frej laurits alexsander og marius. og laurits er min bedste ven vi spiller meget fodbold. og jeg hedder Ludvig som der står oppe i topen
og jeg håber i vil tag imod min ansøgning jeg håber vi for det hyggeligt sammen
mvh Teddyl / Ludvig
- Pars
Re: jeg vil gerne kunne bygge på jeres server
den er godkendt
Edit: fejlede testen. ny test igen om 24 timer
Edit: fejlede testen. ny test igen om 24 timer
- julemand101
Re: jeg vil gerne kunne bygge på jeres server
Promoted.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.