Ansøgning: w9ndel

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
w9ndel

Ansøgning: w9ndel

Post by w9ndel »

Dit Navn: Frederik

Dit Minecraft Navn: w9ndel

Alder: 17

Sted: Aarhus

Interesser: Jeg arbejder som freelance mediegrafiker og ellers interesserer jeg mig for sport samt computerspil.

Minecraft erfaring: Jeg spillede sidst minecraft for 6-7 måneder siden hvor jeg havde et community der hed 'CreeperTown', hvor der var omkring 40 aktive brugere. CreeperTown holdte kun i 4-5 måneder, og ellers har jeg kun spillet på nogle mindre servere med nogle venner.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg fandt den tilfældigt på minecraft.dk, som har lavet en liste med danske servere.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne blive en del af Crafters.dk, da jeg synes det virker som et modent community og det ser ud til, at i tager det seriøst og ved hvad i laver. Derudover vil jeg selv tro, at jeg kan bidrage en del her til sommer, da jeg allerede er gået på læseferie og derfor har en masse fritid.

Hvis I vil vide mere om mig som person, får i lidt ekstra informationer her:
Jeg hedder som sagt Frederik, er 17 år og er bosat i en forstad nær Aarhus. Jeg studerer for tiden på Aarhus Købmandsskole, hvor jeg skal til at starte på mit andet år efter ferien. Meget af min fritid går på at læse om mediegrafik, dyrke sport og når tiden er til det, spille lidt minecraft.

I skal være mere end velkomne til at stille yderligere spørgsmål om mig og ellers vil jeg da håbe at ansøgningen vil blive godkendt ;)

Hilsen
Frederik
FedeAnderzen

Re: Ansøgning: w9ndel

Post by FedeAnderzen »

Godkendt, kom ind og bliv testet når du kan reglerne og har slået dit fly hack fra.
Image
w9ndel

Post by w9ndel »

FedeAnderzen wrote:Godkendt, kom ind og bliv testet når du kan reglerne og har slået dit fly hack fra.
Lyder godt. Reglerne er læst på forhånd, og jeg er ikke ejer af fly hack.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Promoted
Image
Post Reply