Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Thomas_is_cool

Ansøgning

Post by Thomas_is_cool »

Dit navn: Thomas Simonsen

Dit minecraft navn: Thomas_is_cool

alder: 14

Sted: Søndersø, Fyn, Danmark

Interesser: Venner, Familie, Minecraft, Left 4 Dead 2, crafters.dk og Gokart.

Minecraft erfaring: Jeg har nogenlunde erfaring om minecraft, har spillet det i 2½ år, og har været mod, admin, co-owner osv. på mange servere, mest som en der bygger ting for ejer/mod/admin/alm. spillere hvis de ikke gider at bygge deres ting selv :P Jeg spiller stort set hver dag, og laver næsten ikke andet end at bygge. Men mest vigtigt af alt: Jeg kunne aldrig finde på at Greife, stjæle eller bruge TNT.

Venner på serveren? Jeg kunne godt bruge at få et par venner at spille med, som ikke svigter mig, eller stigger af med alle tingene når vi har fundet noget godt. Og håber at vi vil få en masse gode timer sammen :)

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi, at jeg ledte efter en god dansk server, som der ikke er greifere på, og dårlige admins/moderators eller owners for den sags skyld :) Men efter det jeg har set af admins/Moderators/Owners intil videre, så er det gode Aadmins/Moderators/Owners :) Og jeg vil gerne kunne bidrage med mit gode humør altid, og min creativitet :D

Har du læst og forstået reglerne? Javel hr. Jeg har forstået hvert et ord og lover på "Ban Hammers" ord at følge dem for resten af mit liv.

Og udover jeres standard formular, synes jeg at jeg vil tilføje en smule om mig selv.

Jeg hedder jo som der står i toppen Thomas Simonsen. Til dagligt arbejder jeg for mine forældre som deres lille "Slavesøn" men det er ikke noget trist for mit vedkommene, for det er nok mest noget med at hjælpe min far med hans arbejde, det vil sige at køre lidt rundt i en atlas, for at flytte nogle paller el. lign. Men i de få tidspunkter hvor jeg har fri, vil jeg bruge min tid på den server, kaldet CraftersDK. :D

- Håber vi vil få nogle rigtig gode timer sammen :)

Med venlig hilsen Thomas Simonsen :)
FedeAnderzen

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Godkendt, kom ind og bliv testet når du kan reglerne.
Image
Thomas_is_cool

Post by Thomas_is_cool »

Okay, skal lige øve mig lidt på reglerne :D
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Promoted
Image
Post Reply