Dit Navn: Mikkel
Det Minecraft Navn: Ovesen
Alder: 13
Sted: Sjælland, Køge
Interesser: Minecraft, venner, ridning og teater
Minecraft erfaring: Har spillet minecraft i snart et år. Startede i sommerferien 2011. I starten spillede jeg singleplayer, men nu har jeg endelig fået øjene op for hvor sjovt multiplayer er. Har spillet meget på en server der hedder "ADOminecraft", men har dog også spillet lidt på "My little Creeper".
Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra 2 venner der har nævnt serveren (MrNicklas2610 + Claes112). Så nu tænkte jeg at jeg ville tage mig sammen og lave en ansøgning.
Venner på serveren: Tror faktisk ikke om nogen af de venner der har nævnt crafters.dk selv spiller her inde
Hvorfor vil du joine vores server: Har spillet på en server i rigtig lang tid nu, så kunne godt tænke mig at spille på en ny, og crafters.dk lyder som en god server. Jeg har også kigget på hjemmesiden og jeg kan se i har mange forskellige verdener (Normal, Skyworld, PvP, Adventure). Hvilket lyder rigtig spændene, jeg har nemlig aldrig selv ex. spillet på en skyworld. Det lyder også fedt at hvis man har lyst til at spille pvp, så kan man tage en portal uden at skifte server.
Har du læst og forstået reglerne: Ja de er læst og forstået
Ansøgning til crafters.dk (-:
- Ovesen
Ansøgning til crafters.dk (-:
Last edited by Ovesen on 02 Jun 2012, 16:13, edited 1 time in total.
- FedeAnderzen
- FedeAnderzen