hej!
mit navn er peter eller poppop4231, jeg har lige lavet et post i "klage over ban" jeg har skrevet en meget god og velskreven undskyldning som kom fra mit hjerte, jeg skrev detaljeret at jeg havde fornærmet og irriteret mange moderators og spillere der var involveret. jeg har en fornemmelse af at de ikke kan lide mig eller bare afskyr typer som mig som åbenbart virker "desperate". det var cirka 1 år siden, jeg var 12 og nu er jeg tretten, de tror åbenbart ikke på at jeg er blevet mere moden, jeg har endda også beskrevet hvordan jeg så på det dengang, og det var faktisk ret ubehageligt at blive sagt imod af så mange og at folk ikke kunne lide mig, hvilket fik mig til at som om jeg var anderledes. så hvis der er en eller anden admin eller forum moderator der vil sende en besked til fatkaizer og julemand101, der beder dem om at give en detaljeret forklaring til mig om hvorfor de ikke vil tilgive mig. jeg har endda også fulgt vejledningen, og skrevet den rigtig godt.
mange hilsner fra peter (poppop4231)
julemand101 og fatkaizer er uretfærdige
- fatKaizer
Re: julemand101 og fatkaizer er uretfærdige
Både admins og alle mods læser alle klager over bans, så der er ingen grund til at skrive andre steder. Hvis du vil have flere oplysninger om din sag, skal du skrive det i den klage du allerede har oprettet.
Jeg låser tråden, da du allerede har oprettet en tråd om dette. Hold dig venligst til den.
Jeg låser tråden, da du allerede har oprettet en tråd om dette. Hold dig venligst til den.