hej!
mit navn er peter, og min spiller navn er poppop4231. jeg blev banned for cirka 1 år siden, og det var af god grund. jeg blev ved med at komme ind selvom jeg blev kicket op til flere gange, hvilket så endte med permanent ban og jeg svinede folk til fordi de ikke accepterede min applikation om at bygge. så skrev jeg en klage på forummet, også blev det kun værre. alle der læste min klage var enige med at jeg irriterede den admin eller moderator der var irriteret på mig, jeg blev meget sur, og begyndte at fornærme og svine folk til igen. jeg er 13 år nu, dengang var jeg 11. og hvis i ser det her fra min synsvinkel, var det faktisk meget ubehageligt at blive bannet og anklaget for noget jeg ikke forstod. jeg kan sagtens forstå hvis i ikke vil give mig en chance til, men jeg er meget mere moden nu, jeg er faktisk selv blevet udsat for sådan noget her på den server jeg spiller på nu, og det er ikke spor rart. hvis i lader mig komme ind på min originale forum account (poppop4231) vil jeg skrive en personlig undskyldning til alle jeg har fornærmet eller irriteret, jeg vil også skrive en post på forumet der fortæller hvad jeg har gjort, og som også er en undskyldning til alle der var involverede. nu har mit syn på Minecraft ændret sig, jeg har lært nye teknikker og bedre måder at bygge på. og nu ser jeg minecraft som en måde at slappe af på, og en måde at udfordre sig selv. og jeg ved at jeg vil have gøre mere for serveren nu, end jeg ville have gjort for 2 år siden.
bedste ønsker, peter (poppop4231)
jeg undskylder meget
- fatKaizer
Re: jeg undskylder meget
Nej du var tolv.epicbeats wrote: jeg er 13 år nu, dengang var jeg 11.
Din første post her på forumet er fra 12. juni 2011 altså lidt under ét år gammel.epicbeats wrote:og jeg ved at jeg vil have gøre mere for serveren nu, end jeg ville have gjort for 2 år siden.
Jeg var ikke selv mod dengang, så kender ikke det fulde omfang af sagen og vil derfor hverken afvise eller godkende din ansøgning. Men da du også den gang løj om årstal (i din første ansøgning havde du spillet Minecraft i fire år, et estimat, der senere blev rettet til tre uger) undre det mig at du ikke bruge fem minutter på at dobbelttjekke datoer, inden du skriver en klage.
- julemand101
Du kommer ikke ind igen efter den her omgang du lavede i starten af året:
viewtopic.php?f=23&t=2910
Der er ikke engang gået et halvt år siden sidst du forsøgte at komme ind igen og dengang var du overhovedet ikke tæt på at opfylde vores krav til modenhed. Tvivler på du har forbedret dig.
viewtopic.php?f=23&t=2910
Der er ikke engang gået et halvt år siden sidst du forsøgte at komme ind igen og dengang var du overhovedet ikke tæt på at opfylde vores krav til modenhed. Tvivler på du har forbedret dig.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- epicbeats
jeg undskylder at jeg ikke kan præcise datoer, men jeg vil bare virkelig gerne ind på serveren igen. okay jeg var 12, men det ændrer ikke på hvordan det ramte mig. og jeg skrev faktisk med mit hjerte! og hvis i ikke kan se det, så ved jeg at i virkelig hader mig!
- julemand101
Der er flere ting du bør lære her i livet:epicbeats wrote:jeg undskylder at jeg ikke kan præcise datoer, men jeg vil bare virkelig gerne ind på serveren igen. okay jeg var 12, men det ændrer ikke på hvordan det ramte mig. og jeg skrev faktisk med mit hjerte! og hvis i ikke kan se det, så ved jeg at i virkelig hader mig!
1. At du bliver banned pga. meget dårlig opførsel på en Minecraft server bør ikke ramme dig så hårdt som du skriver. Hvis du virkelig føler dig ramt pga. dit ban så mangler du seriøst noget modstand i livet og jeg skal med glæde være den der giver dig det modstand. Hvad vil du stille op første gang du dumper til en eksamen? Når du får et nej til de første 20 jobansøgninger? Vil du så begynde at fortælle verden hvor meget det har ramt dit hjerte? Tag dig sammen og kom videre i livet. Jeg håber dog virkelig at du bare overreagere og ikke mener det seriøst det du skriver...
2. At nogen afviser dig er ikke lig med de hader dig. Hvis du bruger ordet had på den her lemfældige måde så aner du ikke en brik om ordets betydning. Bryder jeg mig om dig? Nej jeg synes du er noget af et skvat. Hader jeg dig? Nej overhovedet ikke og der er meget lang vej til du kommer over i den kategori.
Årsagen til at jeg ikke lukker dig ind er fordi jeg tydeligt kan se at du overhovedet ikke har forbedret dig eller opnået selvforståelse over hvorfor du er blevet banned. Dit første indlæg i den her tråd pegede meget på at du har indset hvad du gjorde forkert men dit sidste indlæg viser meget tydeligt at du stadig ikke har lært noget som helst.
Minecraft er altså kun et spil og Crafters.dk er ikke en anden udgave af himlen.
Og sidst, drop nu med at tro at du kan bruge ord som "hjertet" og "had" for at få din vilje igennem. Det kan være det virker i din egen lukket verden men lad i det mindste værd med at blive frustreret over det hvis det viser sig det ikke virker i den virkeligheden verden.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- epicbeats
undskyld mig men det der er bare en lille smule fornærmene, du kunne lige så godt sparke mig mens jeg ligger ned og kalde mig et patte barn!
- fatKaizer
Det er ikke vores opgave at passe på dig. De fleste bliver triste hvis de bliver bannet fra serveren, men kun meget få er lige så stædige som dig. Der er mange andre danske Minecraft servere, så brug din energi på at finde en ny server, frem for at spilde din tid på vores forum.epicbeats wrote:undskyld mig men det der er bare en lille smule fornærmene, du kunne lige så godt sparke mig mens jeg ligger ned og kalde mig et patte barn!
- epicbeats
okay jeg går............... men seriøst! jeg prøver og jeg prøver! det er sgu ikke altid rart! og jeg forventer sgu ikke at få medlidenhed fra jer! i er sgu de sidste jeg ønsker medlidenhed fra! jeg er en normal dreng! jeg har lektier og alt det der lort at lave, men at i ikke vil give mig den gode ting at lade mig komme ind er sgu da lidt dumt og istedetfor at poste sådan nogle her l*rt, (undskyld sproget) men lad mig dog komme ind så vi kan diskuttere derinde
- epicbeats
sjovt at i ikke vil give mig den glæde! folk som jer der ikke kan give folk chancer afskyr mig! (ikke fornærmende ment!)
- julemand101
Jamen jeg er da glad for du føler dig fornærmet da det er en naturlig reaktion at få når man har et syn på livet og en anden så fortæller at det er forkert og samtidig kommer med en række argumenter.epicbeats wrote:undskyld mig men det der er bare en lille smule fornærmene, du kunne lige så godt sparke mig mens jeg ligger ned og kalde mig et patte barn!
Nu skriver du igen og det er meget hjerteskærende alts sammen og jeg synes da også det er synd at du føler dig så hårdt ramt af det ban du har fået. Men samtidig må jeg se på hvad det faktisk er du har lavet af ugerninger her på serveren og det er ikke småting. Du skal her vide at vi også tager tidligere "klager over ban" i betragtning og disse vægtes alt efter opførsel og sag. I en sag omkring umodenhed i chatten så vægtes dine forumindlæg mindst lige så højt da vi skal afgøre om du faktisk er moden nok inde i spillet.
Og her tæller det altså ikke op at man forsøger at komme ind på serveren ved at nægte at godtage en nej gentagende gange og nægter at acceptere at nogen skriver noget til dig som ikke passer ind i dit hoved.
Jeg tror ikke du fanger pointen med hvad jeg faktisk forsøger at fortælle dig. Der er ingen der kommer ind på vores server ved blot at prøve igen og igen uden at gøre nogen forskel. Jeg er enig i at det ikke er rart men du er også selv skyld i det fordi du ikke lytter på vores kritik og tager det til efterretning. Vi har nogle retningslinjer for hvordan man bør opføre sig på vores server og dem opfylder du tydeligvis ikke. Jeg synes derfor du skal finde en anden Minecraft server som passer til den måde du er på hvis du ikke vil tage vores kritik til dig.okay jeg går............... men seriøst! jeg prøver og jeg prøver! det er sgu ikke altid rart! og jeg forventer sgu ikke at få medlidenhed fra jer! i er sgu de sidste jeg ønsker medlidenhed fra! jeg er en normal dreng! jeg har lektier og alt det der lort at lave, men at i ikke vil give mig den gode ting at lade mig komme ind er sgu da lidt dumt og istedetfor at poste sådan nogle her l*rt, (undskyld sproget) men lad mig dog komme ind så vi kan diskuttere derinde
Og at sige det er noget l*rt det jeg skriver til dig er selvfølgelig en måde at se tingene på men hvis du har den holdning til alt der ikke er som i dit hoved så vil du på et tidspunkt få det meget svært her i livet. Der er en meget vigtig pointe i den her sag. Det er DIG der forsøger at komme ind på VORES server. Det er derfor DIG der skal opfylde de krav der er for VORES server og ikke VORES server der skal indrette sig i forhold til DIG. Jeg har forsøgt at skære det meget klart ud hvorfor min beslutning er som den er men du nægter at godtage den.
Kort sagt:
I din virkelighed er du blevet uretfærdigt bedømt og der er to tossede admins der hader dig og har lavet et korstogt mod dig. Disse admins påvirker de andre admins på Crafters.dk så groft at de ikke tør svare på deres egne vegne og når de gør så er det fordi de to tossede admins har sagt hvad de præcist skal skriver. Du forsøger nu at få alle på serveren til at indse den samme sandhed og angribe disse to tossede admins. De tossede admins forsøger hele tiden at bortforklare at de ikke hader dig men du har gennemskuet dem og nægter at høre på deres djævelskab og fortsætter din kamp mod uretfærdigheden!
Det er rart at se du føler det som en glæde at komme ind på vores server men eftersom vi har mange spillere så er det nødvendigt at smide dem på porten der ikke hører ind i samme fællesskab. Du virker helt klart som typen (og dem har vi haft et par stykker af) der skal diskuttere alt hvis det ikke passer ind i dit verdensbillede. Jeg kan lige forestille mig hvilket skrigeri du vil lave når du første gang bliver jailed eller banned for noget du ikke vil acceptere du har gjort selvom alle beviser peger på det. Årsagen til du ikke kommer ind kan derfor kort siges at være for at undgå denne ballede som utvivlsomt vil komme (du gør det jo konstant).sjovt at i ikke vil give mig den glæde! folk som jer der ikke kan give folk chancer afskyr mig! (ikke fornærmende ment!)
Vi har før haft personer der mener vi skal kunne tilgive alle handlinger og se bort fra fortiden. Dette er forsøgt før og det første der skete var at brugeren griefede serveren og sjal rundt omkring. Så på en måde kan du se det sådan at fordi du ikke kommer ind igen er pga. andres opførsel. Vi kan selvfølgelig ikke vide hvordan du vil opføre dig hvis du kommer ind igen på serveren men din opførsel på forummet er grund nok til at afvise dig.