Minecraft

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
kim2990
Posts: 2
Joined: 03 Jun 2012, 23:20

Minecraft

Post by kim2990 »

Jeg vil gerne bygge fordi jeg godt kan li at bygge og jeg vil gerne prøve at komme med nogle ide'er til bygninger og jeg vil rigtig gerne spille med andre for kan godt lide at spille med andre players
User avatar
kim2990
Posts: 2
Joined: 03 Jun 2012, 23:20

Re: Minecraft

Post by kim2990 »

Navn: Kim2990 År: 14 snart 15 Fordi jeg gerne vil spille her: Jeg kan godt lide at bygge og elsker at komme med ide'er til andre jeg kan godt lide at bygge store bygninger og arbejde med andre
User avatar
Nemisisdk
Posts: 208
Joined: 15 Oct 2011, 19:54

Re: Minecraft

Post by Nemisisdk »

Hej Kim

Syntes du burde læse op på ansøgningseksemplet (viewtopic.php?f=8&t=6), så vil du nok kunne gætte svaret der kommer.

Husk du har kun 2 forsøg, så med mindre du når at ændre din ansøgning, før en mod/admin ser den, så har du en sidste chance, for at komme til at bygge.

Forsat god dag
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: Minecraft

Post by Ch0x »

kim2990 wrote:Jeg vil gerne bygge fordi jeg godt kan li at bygge og jeg vil gerne prøve at komme med nogle ide'er til bygninger og jeg vil rigtig gerne spille med andre for kan godt lide at spille med andre players
kim2990 wrote:Navn: Kim2990 År: 14 snart 15 Fordi jeg gerne vil spille her: Jeg kan godt lide at bygge og elsker at komme med ide'er til andre jeg kan godt lide at bygge store bygninger og arbejde med andre
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Post Reply