Angøgning til crafters fra pa40pa

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
pa40pa

Angøgning til crafters fra pa40pa

Post by pa40pa »

Dit Navn: Eike

Dit Minecraft Navn: pa40pa
Alder: 20

Sted: vejle

Interesser: de fleste spil og høre musik

Minecraft erfaring: har spillet en del singelplayer og en smule multiplayer

Hvor har du hørt om crafters.dk: hørte om serveren over minecraft.dk

Venner på serveren? har desværre ingen venner på serveren

Hvorfor vil du joine vores server: ledder efter en dansk server at spille på.

har læst regler og fq og har et spørgsmål til den del der siger at ild/tnt ikke virker overalt og svaret er at en admin kan sætte ild i ens pejs hvis man spørg men er der steder på serveren hvor man selv kan sætte ild og tnt ?
fatKaizer

Re: Angøgning til crafters fra pa40pa

Post by fatKaizer »

pa40pa wrote:Dit Navn: Eike

Interesser: de fleste spil og høre musik

Minecraft erfaring: har spillet en del singelplayer og en smule multiplayer

har læst regler og fq og har et spørgsmål til den del der siger at ild/tnt ikke virker overalt og svaret er at en admin kan sætte ild i ens pejs hvis man spørg men er der steder på serveren hvor man selv kan sætte ild og tnt ?
Der skal lige lidt mere kød på inden den er godkendt. Med hensyn til dit spørgsmål, så ja vi har en pvp verden hvor alle begrænsninger er slået fra, og størstedelen af reglerne ikke gælder.

Du får også lige standart afslaget:

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
pa40pa

Post by pa40pa »

Dit Navn: Eike

køn: det kan nok diskuters men ser nok ok ud

lidt om mig selv: jeg er en mand der har flere intereser blandt andet spiller jeg volleyball i min fritid, men det gør jeg dog oftest i vinterhalv året. bruger en del tid foran computeren når jeg ikke lige ser sport med vennerne eller fester i byen. Har en stor interesse ineden for naturvidenskab. Er ikke så stærk skriftlig og har derfor ofte stave fejl da jeg er let ordblind og er derfor ikke altid den hurtigste når jeg skal skrive i en indgame chat men er altid frisk på at tale hvilket er en af grundene til jeg prøver at komme ind på en dask server da jeg er mere sikker i det danske sprog end i engelsk. høre en del musik der høre jeg mest rap og hardstyle.

Minecraft erfaring: har spillet en del singelplayer og en smule multiplayer. har fornyligt spillet på server winthier serveren. har ellers spillet mincraft i over 1 år og har en god forståelse af ingme mekaninks

min spille stil er meget over i builder da jeg godt kan lide at bygge er dog ikke den stærkeste i redstone men kan da finde ud af det.

har læst regler og fq og tak for svaret andgående mit spørgsmål håber min ansøgning er god nok nu
fatKaizer

Post by fatKaizer »

Jeps det er den i hvert fald :) Hop ind på serveren og fang en mod eller admin og få en test i reglerne.
xcanner

Post by xcanner »

promoted
It's all about the community
Post Reply