Ved ikke hvor meget kritik det her er, men det er i hvert fald en oplysning om en bug.
Her idag, såede min bror og jeg, en masse pumpkins. Senere høster jeg 10 stks, laver dem om til seeds og sætter en jack o lantern ned på et stykke dirt jeg havde lavet fra farmland til dirt ved at hoppe på det. Dirt(et) bliver så til farmland igen, jack o lantern'en forsvinder, og jeg får den tilbage i mit inventory. Problemet var så bare, at mine 40 pumpkin seeds var forsvundet. D.v.s. at jeg fik min lantern tilbage men mistede mine seeds.
Håber det hjalp, hvis i da kan dømme noget ud fra dette.
Forsvindende seeds
- xcanner
Re: Forsvindende seeds
Lyder godt nok som en mærkelig bug, dine 40 pumpkin seeds forsvandt fra dit inventory?R2_DJ wrote:Ved ikke hvor meget kritik det her er, men det er i hvert fald en oplysning om en bug.
Her idag, såede min bror og jeg, en masse pumpkins. Senere høster jeg 10 stks, laver dem om til seeds og sætter en jack o lantern ned på et stykke dirt jeg havde lavet fra farmland til dirt ved at hoppe på det. Dirt(et) bliver så til farmland igen, jack o lantern'en forsvinder, og jeg får den tilbage i mit inventory. Problemet var så bare, at mine 40 pumpkin seeds var forsvundet. D.v.s. at jeg fik min lantern tilbage men mistede mine seeds.
Håber det hjalp, hvis i da kan dømme noget ud fra dette.
It's all about the community
- R2_DJ
Jep, og fik jack o lanternen i stedet
- R2_DJ
Ville tro det havde noget med serverens lave tps der lige præcis der var lavt
- xcanner
Der var pga. en stor farm der var i gang, vi har snakket med farmens ejere!R2_DJ wrote:Ville tro det havde noget med serverens lave tps der lige præcis der var lavt
It's all about the community