Nå den ryger herind alligevel så kan du selv forholde dig til anklagen
Vi kigger på det første dia du har gravet den 6 juni:
Du er startet fra en af dine gamle huler

- Gammel hule fra i sommers
Din nye gang er den til venstre der er 2 blokke høj med gravel i.
Du graver ind og uden grund drejer du til venstre

- Retningsskifte uden der er ores eller anden anledning
Lige rundt om hjørnet har du fundet diamanter.

- Første diamanter
Nu burde du så efter eget udsagn om grave metode skifte retning, men du vælger at grave lidt videre og er så heldig at finde lidt mere diamant.

- Mere diamant
Først herefter skifter du graveretning, du graver kun 5 blokke i den nye retning før du igen drejer.

- Endnu en grundløst retningsskifte
Et par blokke længere fremme rammer du en naturlig hule, du vælger kun at grave i den til venstre.

- Naturlig hule
I bunden af hulen hakker du dig et par blokke længere ind og graver pludselig en trappe ned.

- Trappe ned
Her graver du lidt rundt og finder bla. diamant.

- Mere diamant
Herefter opgiver du den hule og går tilbage til gangen du gravede da du fandt hulen. Du graver ikke i den højre del af hulen men graver i stedet ligefrem fra din egen gang.
Allerede 6 blokke længere fremme graver du direkte ind i Diamant,

- Heldig igen
Herefter forsætter du 11 blokke frem og begynder så igen uden nogen grund at skifte retning, du graver en trappe 4 blokke ned og igen direkte ind i diamant.

- Heldet vil ingen ende tage.
Så graver du ikke mere i den gang, men senere samme aften...
Du starter med at grave en gang ud fra en gammel trappenedgang til din mine

- Trappe fra i sommers
Din nye gang går ligeud men skifter efter 5 blokke igen retning uden nogen synlig grund

- Efter svinget
Lidt inde i denne nye gang finder du diamant til højre og bagefter til venstre

- Dia til højre

- Dia til venstre
Senere vender du tilbage til samme gang og graver mere ud, hvorfor ? Prøver du at skjule noget ?

- Radom udgravning senere samme aften

- Og det samme på modsatte side
Din forklaring om at du graver random rundt hænger ikke ret godt sammen med resten af dine miner som er lavet efter klassisk stripmining metode.

- Stripminer
Der er et par af de gange du har gravet sent samme aften der er gravet meget random og som ikke har givet nogle ressourcer, men de er så vidt jeg kan se gravet efter jeg begyndte at rode rundt i dine huler.
Man kan selvfølgelig være heldig et par gange, men ingen er så heldig gang på gang som du var igår,derfor bannede dig på baggrund af de steder jeg og ch0x fandt. Jeg var lidt i tvivl igår, men efter min tur rundt her i formiddag er jeg det ikke længere, der var en eller anden form for xray snyd indblandet.
Som et sidste indicie i sagen kan man i chatloggen finde flg. fra i aftes hvor jeg beskylder dig for brug af xray:
Code: Select all
2012-06-06 23:27:42 Swaynpriest men ikke brugt
2012-06-06 23:27:37 Swaynpriest det ødelægger spillet og spændingen! kom t at ramme den en gang
2012-06-06 23:27:05 FedeAnderzen hvis jeg nu siger du bruger xray hvad siger du så ?
Du indrømmer altså at du har det installeret og er kommet til at slå det til, men siger du ikke har brugt det.
Jeg tror fristelsen var for stor og at du ventede lidt med at slå det fra igen.
Som altid vil de andre mods og admins få chancen for at vurdere sagens bevisbyrde og komme med deres konklusion, men jeg ville ikke gøre mig store forhåbninger om et unban hvis jeg var dig.