Nye worlds, slimechunks
- bobiboblolo
Nye worlds, slimechunks
Vi har jo fornyeligt fået resat adv og PvP, derfor vil jeg bare lige minde alle om at bruge et map til at finde slimechunks er imod reglen om exploits, da det klart giver en stor fordel som ikke var placeret i spillet.
- julemand101
Re: Nye worlds, slimechunks
Helt korrekt. Et brud på denne regel vil samtidig have den samme betydning som xray hvilket er perm. ban!
Så tænk jer RIGTIG godt om hvis i vælger at bruge den her slags løsninger. Det er svært at spore men er det nu også risikoen værd? Ligesom ved xray skal vi nok på et tidspunkt finde ud af sandheden og på det tidspunkt kan det være DU ikke synes det er så heldigt!
Så tænk jer RIGTIG godt om hvis i vælger at bruge den her slags løsninger. Det er svært at spore men er det nu også risikoen værd? Ligesom ved xray skal vi nok på et tidspunkt finde ud af sandheden og på det tidspunkt kan det være DU ikke synes det er så heldigt!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- EMIGoLD
Jeg har et lille spørgsmål, når i siger maps til at finde slimes med, mener i så et website hvor man kan se et koordinatsystem over hvilke chunks slimes spawner i?
The ban hammer will speak!
- Nemisisdk
Ja der findes maps med koordinat system, der giver muligheden for, at udregne, hvilke chuncks der er slime i, men mener disse maps kræver en seed kode, for at kunne udregne chunckene.EMIGoLD wrote:Jeg har et lille spørgsmål, når i siger maps til at finde slimes med, mener i så et website hvor man kan se et koordinatsystem over hvilke chunks slimes spawner i?
Dette er grunden til, at seed koden, blev fjernet fra multiplayer map i en tidligere version af minecraft.
- EMIGoLD
Ok tak for svaret det var også det jeg gik ud fra de mente
The ban hammer will speak!
- BugFryer
Hej.
Jeg ville lige tilføje et lille spørgsmål angående at udregne chunks på.
Hvis man nu bruger F3 knappen for at se sine koordinationer, er det så ulovligt at prøve selv at regne ud koordinationerne for chunks ud?
Dette spørgsmål angående chunks er fordi, så kunne man finde hver chunks start / slut, for at lave evt. slimefarms hvis man er heldig at finde dem.
MVH.
BugFryer.
Hvis man nu bruger F3 knappen for at se sine koordinationer, er det så ulovligt at prøve selv at regne ud koordinationerne for chunks ud?
Dette spørgsmål angående chunks er fordi, så kunne man finde hver chunks start / slut, for at lave evt. slimefarms hvis man er heldig at finde dem.
MVH.
BugFryer.
- bobiboblolo
Du må vel godt se hvor et chunk starter og slutter du ville bare ikke kunne regne ud hvilke der er slime chunks, uden et program som hjælp og det må man ikke.BugFryer wrote:Hej.
MVH.
BugFryer.