Dit Navn: Max G. Andreassen
Dit Minecraft Navn: Julemanden1904
Alder: 14
Sted: Ballerup
Interesser: Computer, Cykler, Photoshop, Minecraft, Damer
Minecraft erfaring: er rigtig god til at mine, når jeg miner i 10 min. plejer jeg at finde imellem 4-5 dia.
Men folk siger jeg også er god som Farmer og som bygger af huse og dyrefarme
Hvor har du hørt om crafters.dk: fra en af mine venner som hedder Ovesen, han spiller meget på jeres server og synes det lyder fedt det jeg har hørt
Venner på serveren?: JA!, der er Ovesen og Kristinemus
Hvorfor vil du joine vores server: kan godt lide at tjekke andre servere ud som denne, spiller også på MLC og er admin på ADO, og vil gerne prøve en ny server og har hørt at denne server er for "Pro" gamer og har hørt fra flere at jeg er en "Pro" gamer
Jeg har spillet siden Alpha, og hvis jeg bliver taget af selve serveren spiller jeg meget på den
Ansøgning
- PennisPuff
Re: Ansøgning
har du læst og forstået reglerne ?
- FedeAnderzen
Ja hvis du læser, forstår og accepterer vores regler så godkender jeg den.Julemanden1904 wrote:Dit Navn: Max G. Andreassen
Dit Minecraft Navn: Julemanden1904
Alder: 14
Sted: Ballerup
Interesser: Computer, Cykler, Photoshop, Minecraft, Damer
Minecraft erfaring: er rigtig god til at mine, når jeg miner i 10 min. plejer jeg at finde imellem 4-5 dia.
Men folk siger jeg også er god som Farmer og som bygger af huse og dyrefarme
Hvor har du hørt om crafters.dk: fra en af mine venner som hedder Ovesen, han spiller meget på jeres server og synes det lyder fedt det jeg har hørt
Venner på serveren?: JA!, der er Ovesen og Kristinemus
Hvorfor vil du joine vores server: kan godt lide at tjekke andre servere ud som denne, spiller også på MLC og er admin på ADO, og vil gerne prøve en ny server og har hørt at denne server er for "Pro" gamer og har hørt fra flere at jeg er en "Pro" gamer
Jeg har spillet siden Alpha, og hvis jeg bliver taget af selve serveren spiller jeg meget på den
- fatKaizer
Har vi ikke allerede for mange julemænd på serveren
- Julemanden1904
Jepper jeg har forstået reglerne!PennisPuff wrote:har du læst og forstået reglerne ?
- xcanner
Så kom på serveren og få en test på reglerne!Julemanden1904 wrote:Jepper jeg har forstået reglerne!PennisPuff wrote:har du læst og forstået reglerne ?
It's all about the community