ANSØGNING OM VIP

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
greenpeach

ANSØGNING OM VIP

Post by greenpeach »

Navn: Mado :D

Ingame Navn: GreenPeach ;)

Om Mig: Jeg er en dreng på 14 år og elsker dyr, og farven grøn. I min fritid elsker jeg at skype med min veninde og elsker minecraft med hende og ellers bare se tv eller være sammen med vennerne. Jeg bruger meget ofte Twitter og tumblr og jeg vil forhåbentlig være meget aktiv på denne server :idea:

interesser: Jeg kan godt lide at spille minecraft, habbo, thesims3 og jeg kan også lide at lave videoer og jeg elsker at tegne, skrive, læse og bare have det sjovt med vennerne. :P

Regler: Ja det har jeg og jeg har endda læst dem meget grundigt igennem. De er meget forstålige :geek:

Minecraft erfaring: Ja jeg har spillet det hele i ca 1 år

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem Hosnya (min veninde)

Venner på serveren? hosnya

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi denne server ser vildt fed ud og jeg, håber jeg kan spille i en rar server som er meget flink og forstålig

Hvor jeg kender serveren fra: Min veninde Hosnya, fortalte mig om denne server. Mig og Hosnya spiller altid sammen og fortæller hinanden om servers, hver gang vi finder en ny :mrgreen:

Det var så alt jeg kunne komme på, håber i tog jer god tid til at læse den og at i kunne lide den. :arrow:
xcanner

Re: ANSØGNING OM VIP

Post by xcanner »

Godkendt
It's all about the community
Post Reply