simons ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
simonFL52
Posts: 1
Joined: 13 Jun 2012, 17:13

simons ansøgning

Post by simonFL52 »

Hej jeg heder Simon og leder efter en server hvor jeg kan spille frit og inden grief og jeg tror at jeres server er den server jeg har ledt efter ;).

Mit minecraft navn: simonFL52.

Jeg har været inde på mange andre server're men har ikke kunne lide nogen af dem men jeres server er ikke det samme.

Min by: Esbjerg Danmark.

Esbjerg's Historie:Den 25. oktober 1951 blev det lokalhistoriske arkivarbejde i Esbjerg reorganiseret og bragt på fastere grundlag, og fra denne dato regner det nuværende Esbjerg Byhistoriske Arkiv sin oprindelse.

Liv:Født 05-02-2000 det vil nok sige at jeg er 12 år.

Interesser: Jeg går til parkour og jeg spiller også meget computer men elsker og være sammen med mine venner.

Minecraft erfaring: Jeg har ca. spillet minecraft i 2 år og jeg har nydt at spille det har kun grifet få gange og fortryder det den dag idag.

Hvor har jeg hødt om crafters.dk: Min ven Karl0774 sage til mig at han var hved at skrive en ansøgning og så spurt jeg hvor skriver man en ansøgning og så fortalte han mig om crafters.dk.

Om mig selv: Jeg heder simon og er 12 år og har spillet minecraft i lang tid og elsker det stadig kan godt lide og gå i skole jeg har en lille søster der heder Sofia og hun er meget propo men er stadig sød
og en mor og far der her Niels og Sabina og de er skilt og det er ikke radt går i 4 klasse og min skole heder Esbjerg,Realskole det var så det om mig.

Om jeg har læst reglerne: Jeg har læst og fårståget dem jeg læste dem på rimlig kodt tid på 20-30 min læste dem 2-3 gange og har nu helt over blik på reglerne ;).
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: simons ansøgning

Post by julemand101 »

Godkendt selvom jeg helst ikke gider høre mere om Esbjergs historie. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: simons ansøgning

Post by julemand101 »

Vidste ikke hvad vi mente med explots. Kan tage testen om 24 timer.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
nrone
Posts: 178
Joined: 09 Apr 2012, 11:12
Location: @ minecraft
Contact:

Re: simons ansøgning

Post by nrone »

Afvist, banned for umodenhed i chatten
Crafters.dk - It's all about the community...
Post Reply